Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #1 Skrevet 11. mai 2016 Slitsomme barn, våkenetter, etc etc til en prøver som har prøvd i lang tid. For eksmpel slik : Er ikke bare fantastisk med baby heller, er utrolig slitsomt og huffameg osv. Okej eller langt over grensa ? For meg, synes jeg det virker som et hardt slag i magen mot prøverene. Og jeg tror jeg ville blitt veldig såret om dette gjaldt meg. Hva synes dere ? Anonymous poster hash: f5ae3...530
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #2 Skrevet 11. mai 2016 Helt greit. Det er slitsomt med barn. Anonymous poster hash: 422da...e98
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #3 Skrevet 11. mai 2016 Helt greit. Det er slitsomt med barn. Anonymous poster hash: 422da...e98 Skulle selvsagt har skrevet i innlegget, midt i da prøveren håper på positiv test ? Synes det er uhørt for å være ærlig. Klart det er slitsomt med barn, men å bruke det som et argument til en prøver, typ som " så ille er det ikke å ikke få barn, for det å ha det er et helvette ". Fremdeles okej ? Anonymous poster hash: f5ae3...530
Jordbærblomst Skrevet 11. mai 2016 #4 Skrevet 11. mai 2016 Jeg synes mødre skal få være ærlig om sin situasjon, med sitt barn. Det ER tøft å ha barn, og det må være lov å si.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #5 Skrevet 11. mai 2016 Jeg synes mødre skal få være ærlig om sin situasjon, med sitt barn. Det ER tøft å ha barn, og det må være lov å si. Se mitt siste svar. Bare keitete skrevet hovedinnlegg av meg. Fremdeles okej ? Anonymous poster hash: f5ae3...530
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #6 Skrevet 11. mai 2016 Kan man dermed ikke si noe om at man ønsker å gå opp i vekt til en som slanker seg? Eller si at man skal til syden til en som ikke har råd til ferie? Eller at man skal kose seg med reker og loff til en som har skalldyrallergi eller glutenintoleranse? osv osv. ....Latterlig. Anonymous poster hash: 0c7ff...ad8
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #7 Skrevet 11. mai 2016 Skulle selvsagt har skrevet i innlegget, midt i da prøveren håper på positiv test ? Synes det er uhørt for å være ærlig. Klart det er slitsomt med barn, men å bruke det som et argument til en prøver, typ som " så ille er det ikke å ikke få barn, for det å ha det er et helvette ". Fremdeles okej ? Anonymous poster hash: f5ae3...530 Sa personen dette eller er det bare tolkninger i ditt hode? Anonymous poster hash: 422da...e98
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #8 Skrevet 11. mai 2016 Det synes jeg er unødvendig å si. Hva er det liksom som skal formidles? At de egentlig skal være litt glade fordi de ikke får barn, fordi det er slitsomt? Jeg tror ikke prøvere er helt mottakelige for det. Det har liksom ikke så mye med saken å gjøre. Anonymous poster hash: 03098...406
Fandens Oldemor Skrevet 11. mai 2016 #9 Skrevet 11. mai 2016 Jeg tror at det er godt ment, og jeg mener at man må gi folk lov til å være litt klønete uten at alt skal tolkes i verste mening og gjøres et stort nummer ut av.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #10 Skrevet 11. mai 2016 Kan man dermed ikke si noe om at man ønsker å gå opp i vekt til en som slanker seg? Eller si at man skal til syden til en som ikke har råd til ferie? Eller at man skal kose seg med reker og loff til en som har skalldyrallergi eller glutenintoleranse? osv osv. ....Latterlig. Anonymous poster hash: 0c7ff...ad8 Det blir litt annerledes, de som har barn ønsker jo som regel ikke å kvitte seg med dem. Jeg fikk selv høre at jeg bare skulle være glad til da jeg var ufrivillig barnløs fra en venninne som hadde 2 og prøvde på nr 3. Hadde hun virkelig ment det så hadde hun jo ikke valgt å få dem, i alle fall ikke nummer 3. Anonymous poster hash: c557f...803
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå