Gå til innhold

Er 165høy og veier 50kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg for tynn?

Er kraftig bygd i tillegg.

Anonymous poster hash: 6d6aa...438

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Passe :) jeg er høyere enn deg, og veier det samme, og jeg er normal/slank.

Anonymous poster hash: c730c...840

Skrevet

Jeg er 160, og veier 47. Og er spinkel bygd. Og slank. Syntes ikke du høres for tynn ut.

Anonymous poster hash: c0747...a3e

Skrevet

Du er sikkert fin :)

Jeg er 165 og 69kg, 10kg for mye for meg.

Jeg er ikke fin om jeg veier mindre enn 59-60, da stikker alle bein ut og jeg ser syk ut.

Men vi er alle så forskjellig bygd :)

Svigerinnen min har samme mål som deg og hun ser fantastisk ut :)

Anonymous poster hash: 7bc24...2a0

Skrevet

Jeg er 167 cm og 49 kg. Alt for tynn! Synes selv jeg ser tynn og syk ut. 😦 Veldig pinglete bygd. Prøve å legge på meg 5-6 kg. Menndet er vanskelig.

Anonymous poster hash: 290ef...126

Skrevet

Syns slikt er veldig individuelt jeg. Ser mange smale damer som på ingen måte fremstår for tynne, mens andre er uthult i ansiktet.

Anonymous poster hash: ab3e1...b9a
Skrevet

Jeg er 167 cm og 49 kg. Alt for tynn! Synes selv jeg ser tynn og syk ut. 😦 Veldig pinglete bygd. Prøve å legge på meg 5-6 kg. Menndet er vanskelig.

Anonymous poster hash: 290ef...126

Sånn er det hos meg også, beina stikker ut, jeg er dratt i ansiktet og jeg selv synes at jeg ser syk ut. Prøver å legge på meg men det er så vanskelig. Har alltid veid 58kg og var fin, nå klarer ikke jeg å vippe over 50kg.

Hi

Skrevet

Sånn er det hos meg også, beina stikker ut, jeg er dratt i ansiktet og jeg selv synes at jeg ser syk ut. Prøver å legge på meg men det er så vanskelig. Har alltid veid 58kg og var fin, nå klarer ikke jeg å vippe over 50kg.

Hi

Har du sjekket stoffskiftet? Venninna mi har alltid vært slank uten å jobbe for det, plutselig ble hun 10 kg mindre. Hun hadde forhøyet stoffskifte.

Skrevet

Ja sånt er veldig forskjellig. Og vet det kan være vanskelig å legge på seg. Jeg var hun som veide 47 kg og er 160 høy😉 for meg er det akkurat passe. Men går fort ned i vekt og når jeg veier 45 kg. er jeg for tynn og får høre det hele tiden av andre...

Anonymous poster hash: c0747...a3e

Skrevet

Har du sjekket stoffskiftet? Venninna mi har alltid vært slank uten å jobbe for det, plutselig ble hun 10 kg mindre. Hun hadde forhøyet stoffskifte.

Ja, har gjort det, og det var i orden.

Jeg gjorde feil nemlig. Begynte å trene og spiste mindre enn jeg trente og raste ned. Plutselig var jeg mett hele tiden. Og står bomstille på 50kg.

Hi

Skrevet

Da er du vel undervektig?

Jeg er 165 og veier 64. Jeg er normalvektig og slank.

Anonymous poster hash: ae927...5ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...