Gå til innhold

Er det trass? Det går vel over?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille solstrålen på 4,5 år er blitt så sint! Kjære vene! Går ikke en dag uten sinne, hyling, grining og sutring over ALT! Igår var det fullstendig blackout på henne fordi hun ikke fikk godteri i butikken. Hun har aldri vært slik før. Alltid godtatt et nei og latt det være.

Håper det her går over? Tålmodigheten begynner å bli tynn

Anonymous poster hash: e1e89...d1c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det går ikke over! Han kommer til å forsette sånn til han blir 45 år!

Anonymous poster hash: 3272b...4e1
Skrevet

Om det går over kommer an på hvordan du responderer

12-åringen min har en klassekamerat som delvis holder på sånn enda, for han vet at om han hyler, kjefter og tramper med bena en stund gir mamma seg og han får viljen sin. Skikkelig ufyselig unge blitt

Men har du er litt mer fornuftig måte å håndtere det på så går det over ja 😉

Anonymous poster hash: 5347d...1c3

Skrevet

Om du ikke gir etter går det raskere over. Noen barn er mer utholden enn andre da.

Jeg var uerfaren med eldste og forsøkte å avverge trass. Hun dro den litt for langt. Med yngste hadde jeg bestemt meg for å ta kampen med en gang og heller ta de en dag jeg var klar. Det var effektivt og hun gav seg mye raskere med offentlige raserianfall.

Hadde en tilfelle på nærbutikken. Kjente hun i kassa godt. Så fikk hun tulltak fordi hun ville ha tyggis. Lå og HYLTE på gulvet. Spurte om det var greit at jeg gikk utenfor butikken til hun i kassen. Det var greit. Da jeg var ute av døren hadde hun i kassa sagt til vesla, du, mammaen din har gått. Det kom en hylende unge ut av butikken og hun gjorde ALDRI det igjen.

Anonymous poster hash: b658f...21e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...