Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #1 Skrevet 11. mai 2016 Har en gutt som rett og slett hater brød, eller grovbrød vel å merke. Har dere noen gode tips til hva man kan ha på skolematen i stedet for brød, som er lettvint og ikke trenger å varmes opp (de har ikke mikrobølgeovn på skolen)? Anonymous poster hash: 55e6d...62d
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #2 Skrevet 11. mai 2016 Fullkorn tortilla med div pålegg. (F.eks ost og skinke, laks, kremost etc) Polarbrød Yoghurt og en boks med havregryn/frokostblanding Pastasalat Egg Oppskjærte grønnsaker Anonymous poster hash: 819ef...62d
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #3 Skrevet 11. mai 2016 Jeg har også en unge som ikke er noe glad i brød, her er noen av tingene vi bruker -polarbrød (havre-varianten) -lompe med smør og salami inni -sånne halvstekte grove småbaguetter, varmer om morgenen og kjøler helt ned før i putter i matboksen med ost og skinke i -pizzaznurrer som jeg baker med litt grovt mel i -fiskekaker -div rå grønnsaker å knaske på Anonymous poster hash: e6eef...cfd
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #4 Skrevet 11. mai 2016 pastasalat: Noen pastaskruer, salatløkmaisraspet gulrotlitte fetaosgulostbiterrømme to små skiver med brød eller lompe til, evt polarbrød. 8 åringene her elsker det år dem får den matpakka:) Anonymous poster hash: 78270...267
It's all about me Skrevet 11. mai 2016 #5 Skrevet 11. mai 2016 Jeg sender med mye smoothie, pannekaker, pai, omelett og pizzasnurrer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå