Gå til innhold

Tilbakefall. Nå er jeg bare trist:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er vel kanskje helt normalt. Vet ikke. Jeg har slitt med angst og depresjon lenge. Har i mange år prøvd å fortrenge det, men måtte til slutt innse at jeg trengte hjelp. Etter utallige søvnløse netter og et hode så fullt av tanker så var jeg helt utslitt. Kontaktet lege og har jevnlig gått til samtaler der. Har begynt på antidepressiva og lagt om livsstilen helt. Fra usunn sofagris til en person med sunt kosthold og masse aktivitet. Og det har hjulpet! Jeg begynte endelig å se lyst på livet igjen og kjenne meg glad. Klumpen i magen har forsvunnet. Helt til i går... En hendelse på jobb. Ble behandlet svært urettferdig. Og det har gått så inn på meg:( Klumpen i magen er tilbake. Plutselig ble alt så mørkt igjen. Og jeg er så trist, så trist:( Det gikk jo så bra. Skal dette ødelegge alt?!

Anonymous poster hash: 67bde...a0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei! Selvsagt skal det ikke det. Jeg har vært der. Ting på jobben ødela meg. Jeg presset meg alt for lenge. Endte med at jeg byttet jobb. Men nå som jeg har fått alt på avstand, og klumpen i magen har vært borte i flere år, angrer jeg på at jeg ikke stod litt mer opp for meg selv. Jeg hadde en sjef som utnyttet at jeg var i en svak periode av livet mitt. Han trykket meg bare ytterlige ned i et desperat forsøk på å komme seg selv oppover. Prøv å se stort på det. Ikke la denne episoden få lov til å ødelegge for deg. Bli litt flinkere til å gi blaffen.

Anonymous poster hash: 5419d...f8e
Skrevet

Slapp av og fokuser på å puste litt. Dette ødelegger ikke alt. Sånn er det med endringer. Det går fremover også går det litt tilbake. Også kanskje enda litt til bakover. Også går det fremover igjen. Husk, det er ikke så lenge siden du satt i sofaen med usunne vaner. Ikke la dette ødelegge alt det gode du har gjort for deg selv. 😊

Skrevet

Selv personer uten psykiske problemer kan bli lei seg, sint, frustrert osv altså.

Du sier du opplevde å bli behandlet veldig urettferdig på jobb i går og det har gått inn på seg så du har helt vondt i magen, vet du det hadde en slik hendelse antagelig gjort med meg også, selv om jeg aldri har slitt med angst eller depresjoner.

Vi må ikke sykeliggjøre alt, det du har nå er en helt normal reaksjon på en hendelse.Du er ikke syk selv om du reagerer på ting, det er helt vanlig å gjøre det. Hev hodet nå og tenkt at dette er helt normalt, du er sint og lei deg pga denne hendelsen og det er en helt normal reaksjon. Nå må du gå på jobb og få orden på ting igjen. 

Anonymous poster hash: e1997...d95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...