Gå til innhold

Stine, paradise hotell


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg, eller er hun ganske pen egentlig?

 

Anonymous poster hash: 3ec6e...0a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pen og veldig høy...og faktisk veldig ok jente sånn på privaten (jeg er fra Nøtterøy). Men, synes det er dumt av henne å være med for Stine er en ordentlig jente hvis dere skjønner meg....



Anonymous poster hash: 4dc03...ea9
Skrevet

Kom over noen bilder av henne og syns ikke tvskjermen yter henne rettferdighet. Ble nesten overrasket over den store forskjellen.

 

Flott jente:)

 

Anonymous poster hash: 40209...2ba

Skrevet

 

Pen og veldig høy...og faktisk veldig ok jente sånn på privaten (jeg er fra Nøtterøy). Men, synes det er dumt av henne å være med for Stine er en ordentlig jente hvis dere skjønner meg....

 

Anonymous poster hash: 4dc03...ea9

Nei.

 

 

 

Anonymous poster hash: 190f5...e22

Skrevet

Virker som en nydelig jente på innsiden og utsiden

 

Anonymous poster hash: b6759...a93

Skrevet

Absolutt vakker men så forferdelig naiv i programmet. Så naiv at det er helt pinlig.

 

Anonymous poster hash: 89645...b11

Skrevet

Nydelig jente

Skrevet

Ikke spesielt pen.



Anonymous poster hash: 38a6c...cf1
Skrevet

Altså... Hun er jo absolutt ikke stygg. Men det må være noe galt med øynene hennes? Hun ser så sløv ut hele tiden. Også er det veldig irriterende når hun prater, hun kan jo ikke uttale konsonanter 😳

 

Anonymous poster hash: 77b5d...04f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...