Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #1 Skrevet 10. mai 2016 Er det bare meg, eller er hun ganske pen egentlig? Anonymous poster hash: 3ec6e...0a0
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #3 Skrevet 11. mai 2016 Pen og veldig høy...og faktisk veldig ok jente sånn på privaten (jeg er fra Nøtterøy). Men, synes det er dumt av henne å være med for Stine er en ordentlig jente hvis dere skjønner meg.... Anonymous poster hash: 4dc03...ea9
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #4 Skrevet 11. mai 2016 Kom over noen bilder av henne og syns ikke tvskjermen yter henne rettferdighet. Ble nesten overrasket over den store forskjellen. Flott jente:) Anonymous poster hash: 40209...2ba
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #5 Skrevet 11. mai 2016 Pen og veldig høy...og faktisk veldig ok jente sånn på privaten (jeg er fra Nøtterøy). Men, synes det er dumt av henne å være med for Stine er en ordentlig jente hvis dere skjønner meg.... Anonymous poster hash: 4dc03...ea9 Nei. Anonymous poster hash: 190f5...e22
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #6 Skrevet 11. mai 2016 Virker som en nydelig jente på innsiden og utsiden Anonymous poster hash: b6759...a93
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #7 Skrevet 11. mai 2016 Absolutt vakker men så forferdelig naiv i programmet. Så naiv at det er helt pinlig. Anonymous poster hash: 89645...b11
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #9 Skrevet 11. mai 2016 Ikke spesielt pen. Anonymous poster hash: 38a6c...cf1
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #10 Skrevet 11. mai 2016 Altså... Hun er jo absolutt ikke stygg. Men det må være noe galt med øynene hennes? Hun ser så sløv ut hele tiden. Også er det veldig irriterende når hun prater, hun kan jo ikke uttale konsonanter 😳 Anonymous poster hash: 77b5d...04f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå