Gå til innhold

hvordan vet man at man er trang der nede

Anbefalte innlegg

Skrevet

noe man kan teste med? eller hva. har fått ny kjæreste og han sier jeg er så sinnsykt trang og stram. men jeg har jo født 3 barn så tror ikke helt på han. men kjenner meg veldig mørbanket etter noen runder. og er sår noen dager etterpå. kan de være noe galt? jeg har ingen plager. ikke skvetting eller lekkasje når jeg hoster,ler eller hopper på trampoline fks. har aldri hatt noen slike problem.

hører bare på hva venninder sier fks.. de tisser når de nyser og kan ikke hoppe å slik.

Anonymous poster hash: 402a1...217

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han sier du er trang så et du nok det. Og vær veldig fornøyd med det etter å ha født tre barn. Jeg har og fått høre at jeg er det, men merker det ikke i det hele tatt 😄 Har hatt KS så har jo ikke født noen barn ut den veien.

Anonymous poster hash: c6aab...810

Skrevet

Får ikke sjekket det, for hvordan måle trang? I forhold til hva da?

Nei, ha sex og stå på, blir nok slappere etterhvert serru ;)

Trang selv her, og jeg tror det er fordi jeg ble sydd etter fødsel, at hun satte et pyntesting for mye.  Men hoppe på trampolina kan jeg bare glemme.

Anonymous poster hash: 1cc40...68e
Skrevet

Om du ble sydd så ble du jo strammet opp!

I følge min mann, som ikke er en ungdom, og en erfaren elsker så spiller ikke fødsler noen rolle, han har aldri vært utsatt for at noen ble videre der nede etter fødsel da vagina er fleksibel, og mindre enn en penis så uansett.

Dette tror jeg på.

Jeg ble forresten grundig sydd, jeg tenker ikke på dette.

Anonymous poster hash: b07e1...8bd

Skrevet

Jeg var veldig trang før fødsel og trang etterpå heldigvis.

Men jeg ble også sydd 3-4 sting.

Du vet du er trang når det styr å få ting inn :P

Anonymous poster hash: a6ed3...1a1
Skrevet

Får ikke sjekket det, for hvordan måle trang? I forhold til hva da?

Nei, ha sex og stå på, blir nok slappere etterhvert serru ;)

Trang selv her, og jeg tror det er fordi jeg ble sydd etter fødsel, at hun satte et pyntesting for mye.  Men hoppe på trampolina kan jeg bare glemme.

Anonymous poster hash: 1cc40...68e

Da er det i såfall skjedeåpningen din som er trang, ikke skjeden. Man kan være vid som bare det selv om åpningen er snurpet igjen.

Anonymous poster hash: a1e06...8e1

Skrevet

Da er det i såfall skjedeåpningen din som er trang, ikke skjeden. Man kan være vid som bare det selv om åpningen er snurpet igjen.

Anonymous poster hash: a1e06...8e1

oh yes:)

Anonymous poster hash: 0163e...670

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...