Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #1 Skrevet 10. mai 2016 Hadde besøk idag av ei veninne og sønnen, vi var på terassen og ungene badet i basseng. Hennes sønn er 4 år og det samme er min. hennes sønn stiller seg til og tisser på terassen og jeg sier på en fin måte at vi går inn på do om vi må på do og ikke tisser er ute. Dette gjentar seg flere ganger og jeg sier ifra til mor også at dette ikke er greit da vi går rundt her på terassen, mor sitter bare der og sier vagt ifra til sønnen at han ikke skal gjøre det men sønnen hører ikke etter og går rundt og presser frem skvetter rundt om kring. Han bruker enda bleie og jeg da vis ikke han sluttet så fikk hun ta på han bleie igjen og at det ikke ble mer bading på han da. Men mor gjorde fortsatt fint lite. Hun fortalte også at dagen før hadde han satt seg i hagen og bæsjet sånn som hunden gjør. Hun hadde bare ledd av han fordi hun synes det var morsomt. Overreagerer jeg sa til henne at hun måtte lære sønnen sin manerer at man verken bæsjer i hagen eller går rundt og tisser slik på terassen og at de ikke var velkommen her igjen om han skulle gå rundt sånn å tisse på terassen ? Anonymous poster hash: 69766...05f
Daquiry Skrevet 10. mai 2016 #2 Skrevet 10. mai 2016 Skjønner deg veldig godt!! Helt sinnsykt spør du meg 😳😳😳
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #3 Skrevet 10. mai 2016 Har nesten vanskelig for å tro på dette! Hvis det stemmer er det jo helt sykt. En ting er å gjøre sånt hjemme, men at mor ikke engang griper inn når de er på besøk? Og synes synd på gutten som kan få store problemer sosialt om han ikke lærer seg sosiale normer og regler. Jeg hadde også hatt problemer med en venninne som ikke respekterer det jeg sier, og mine regler i mitt hus. Jeg hadde faktisk ikke ønsket å ha henne på besøk igjen hvis ikke denne oppførselen endret seg. Så ekstremt er det. Anonymous poster hash: 5fbe2...691
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #4 Skrevet 10. mai 2016 Dette er ikke tull. Er ikke første gang heller det er ulike ting som er helt på jordet på hvordan guttungen oppfører seg og mor ikke sier/gjør så mye. Anonymous poster hash: 69766...05f
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #5 Skrevet 10. mai 2016 Dette er ikke tull. Er ikke første gang heller det er ulike ting som er helt på jordet på hvordan guttungen oppfører seg og mor ikke sier/gjør så mye. Anonymous poster hash: 69766...05f Hadde faktisk kuttet ut denne venninnen. Har nok av venner å heller bruke tiden min på, enn folk som ikke har respekt for andre. Ikke akkurat god innflytelse på ditt barn, heller. Nei, slike folk styrer jeg unna. Anonymous poster hash: 5fbe2...691
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #6 Skrevet 10. mai 2016 Ja har vurdert og kutte henne ut. Eller vertfall også med henne med sønnen. Hun har i grunnen litt mer folkeskikk men hun klarer ikke dra det inn i oppdragelse av sønnen. Hun er redd for hva andre folk tenker om henne dersom hun skjefter og irettesetter. Anonymous poster hash: 69766...05f
smiia Skrevet 10. mai 2016 #7 Skrevet 10. mai 2016 Ja har vurdert og kutte henne ut. Eller vertfall også med henne med sønnen. Hun har i grunnen litt mer folkeskikk men hun klarer ikke dra det inn i oppdragelse av sønnen. Hun er redd for hva andre folk tenker om henne dersom hun skjefter og irettesetter. Anonymous poster hash: 69766...05f Synes nesten dette vitner om så stor mangel på modenhet og evne til å se sin oppgave som mor, at jeg hadde blitt bekymret for omsorgssituasjonen til gutten. Ler av at "han sitter på plenen og bæsjer som en hund"? Hun høres ut som hun kunne trenge litt veiledning.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #8 Skrevet 10. mai 2016 Jeg er enig med Smiia, denne moren trenger foreldreveiledning. Jeg tatt en telefon til barnevernet og sagt at jeg bekymrer meg for barnets sosiale utvikling om mor ikke får veiledning til å lære gutten sosiale koder. Dette barnet risikerer å få store problemer. Anonymous poster hash: fec37...aea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå