Gå til innhold

Hvilken film er den skumleste du har sett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg av skrekkfilmer/thrillere og i den sjangeren.

Jeg har sett omtrent alt av sånne filmer, og blir sjelden skremt. Men synes fortsatt, etter å ha sett den flere ganger, at Ondskapens Hotell er skummel!

Av nyere filmer er Sinister en film jeg synes var skummel. Kan hende jeg ikke hadde blitt så redd om jeg så den på dagtid i en annen setting, men ble ganske frynsete av den 😁

Hvilken film synes dere er den skumleste?

Anonymous poster hash: 5e209...81f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Paranormal activity. 😱

Anonymous poster hash: cb54d...136

Skrevet

Likar ikkje skumle filmar, men vart overtalt med for å sjå "seven" på kino for mange år sidan.  Hadde skikkeleg ekkel følelse i magen då den var ferdig.

Skrevet

The Changeling (1980). Den klarer jeg ikke å se igjen.

Anonymous poster hash: b7c0d...09c

Skrevet

Exorcisten. Veldig urovekkende 😱

Anonymous poster hash: e0ba6...154

Skrevet

Likar ikkje skumle filmar, men vart overtalt med for å sjå "seven" på kino for mange år sidan.  Hadde skikkeleg ekkel følelse i magen då den var ferdig.

Enig. Så den da sønnen min var baby, og ble mørkeredd. Problemet var at jeg fikk panikkfølelse av å skulle gå inn i det mørke rommet der babyen sov, for å sjekke om han hadde det bra. Mannen min bemerket tørt at det var ikke akkurat morsfølelse å skriyte av - og det hadde han jo rett i. 

Anonymous poster hash: 78d5c...b7e

Skrevet

The strangers -kanonbra, og jeg har sett og tåler mye 👍

Anonymous poster hash: 16059...87f

Skrevet

Sinister og the decent ( ekkel)

Anonymous poster hash: 4302c...8c3

Skrevet

The exorcism of Emily Rose. Var skikkelig mørkeredd i flere dager etterpå. Er basert på en virkelig hendelse. Hoff!

Anonymous poster hash: d7c77...270

Skrevet

The Grudge (?)

Så den for maaaange år siden, men blir fortsatt redd når jeg tenker på den :o

Anonymous poster hash: 5b1a4...1c8

Skrevet

Paranormal activity

The ring

The grudge

Og sikkert mange mange fler jeg ikke kommer på nå... blitt så pinglete med åra :P

Anonymous poster hash: 928ce...952
Skrevet

Faktisk en spansk skrekk-film som er skikkelig god.

The Orphanage. Drit skummel, og jeg lar meg ikke skremme så lett.

Anonymous poster hash: 77e9c...722
Skrevet

Jeg husker at jeg syntes "Nattevakten" var skummel og "The Descent" syntes jeg var veldig creepy. "Henry: portait of a serial killer" var både skremmende og ubehagelig.

Skrevet

Fredag den 13.

Eyes of Laura Mars

Ondskapens hotell (The Shining)

Anonymous poster hash: f3a06...798
Skrevet

Hostel og IT, enda så tåler jeg ikke å se coverene til de filmene. Var i Oslo for ikke så lenge siden og så en bygning hvor det sto "Hostel" på, jeg måtte bare snu og gå en annen vei :P

Skrevet

Ikke så skummel, men veldig god. The stand.

Anonymous poster hash: ccca4...e1b
Skrevet

The Orphanage og Paranormal Activity.

Anonymous poster hash: 8f096...ccd
Skrevet

Hide and seek. Synes psykologiske thrillere er mye mer skummelt en spøkelser og overnaturlige greier.

Anonymous poster hash: 6dd6a...9ea

Skrevet

Jeg husker at jeg syntes "Nattevakten" var skummel og "The Descent" syntes jeg var veldig creepy. "Henry: portait of a serial killer" var både skremmende og ubehagelig.

Nattevakten hadde jeg fortrengt. Den er skummel!

Skrevet

Seven som soleia nevner, fytti fader den var ekkel.

Nattsvermeren synes jeg også var fæl når jeg så den.

Synes huske en film som het Glashouse også gjorde ekstremt inntrykk på meg.

Skrevet

Hostel og IT, enda så tåler jeg ikke å se coverene til de filmene. Var i Oslo for ikke så lenge siden og så en bygning hvor det sto "Hostel" på, jeg måtte bare snu og gå en annen vei :P

Samme her! Ordet Hostel tåler jeg ikke lenger og aldri i verden om jeg skulle sjekke inn på et Hostel😱

Anonymous poster hash: e8667...a2b

Skrevet

Brødrene Dahl. Spektralsteinene. Episoden med maleriet der øynene beveger seg. Fyttikatta. Har ikke sett så fryktelig mange skrekkfilmer, men den gjorde virkelig inntrykk. Sitter fortsatt i.

Skrevet

Elsker grøssere, men skal mye til at det sitter i etter filmen er slutt. Likevel tør jeg ikke å sette på noen av The Grudge-filmene når jeg er alene.

Skrevet

Brødrene Dahl. Spektralsteinene. Episoden med maleriet der øynene beveger seg. Fyttikatta. Har ikke sett så fryktelig mange skrekkfilmer, men den gjorde virkelig inntrykk. Sitter fortsatt i.

Skjønner at du ikke har sett mange skrekkfilmer da😂 Ettersom Brødrene Dahl er barne-tv😂

Anonymous poster hash: e55a6...a6e

Skrevet

Skjønner at du ikke har sett mange skrekkfilmer da😂 Ettersom Brødrene Dahl er barne-tv😂

Anonymous poster hash: e55a6...a6e

Barnetv kan være skummelt det. Min mor sa at det skumleste hu har sett på tv er Pompel og Pilt da hu var lita den gangen det kom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...