Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han går som en baby som nettopp har tatt sine første skritt fremdeles, stabber avgårde. Det tok lang tid før han lærte seg å gå, men han gikk såvidt ved 18 mnd alder og da var de fornøyde på helsestasjonen. De fulgte han opp ekstra fordi han var sen med å gå. Men nå er jeg spent på hva de skal si på 2 års kontroll som er om 14 dager fordi jeg ser selv at han går så annerledes enn de andre barna og jeg er redd for at det er noe feil med bena hans. Er det normalt å stabbe når de lærte seg å gå for 6 mnd siden?

Anonymous poster hash: 94ffe...478

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan be om at fysioterapeuten ved helsestasjonen ser på ham. Jeg husker ikke lenger hva som er vanlig lenger, altfor lenge siden jeg lærte om det og jobbet med barn. Men be om en vurdering. Det er noen få som har f.eks. hofteleddsdysplasi som blir sent oppdaget, så greit å få det sjekket.

Trenger absolutt ikke være noe galt, kan være han utvikler seg i normalt tempo for sin kropp også :)

Anonymous poster hash: 7eb75...3f3
Skrevet

Vi merket når sønnen vår ble eldre at sliter litt med å løpe . Beinet henger litt igjen . Er hofta som er stiv, begynt hjelpe nå med øvelser fra fysio

Anonymous poster hash: 3b0a3...a3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...