Gå til innhold

Finnes det andre der ute som aldri blir spurt om leg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk det er 13 år siden jeg ble spurt om leg sist!!! Da var jeg 19 og var på et sted med 23 års grense. Jeg fikk bli, mens 20 åringen i følge vårt måtte gå...

Jeg blir aldri spurt om leg noe sted, nesten så jeg blir litt furt. Det eksisterer altså særs lite tvil rundt min alder, sånn noen sinne... Jeg har måtte vise leg 5 ganger tilsammen på mitt 34 årige liv ifb kjøp av aldersbestemte varer. Finnes det andre som meg der ute?

Anonymous poster hash: 710ad...0aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier aldri å bli spurt, men I vinter ble jeg spurt da jeg kjøpte vin.... Ble jo litt glad, helt til han titta på meg å sa: ånei, unnskyld.....

Skrevet

Nei heldigvis ikke. Er over 30 og har overhodet ikke lyst til å se så barnslig ut!

Anonymous poster hash: adf58...af1

Skrevet

Jeg har ikke blitt spurt siden jeg var 15. Da sa jeg at jeg hadde glemt det i bilen og var 25, ble trodd og fikk kjøpe røyk likevel. Har nok alltid sett gammel ut. :P

Anonymous poster hash: 538c7...8ed
Skrevet

Blir aldri spurt. Tror nok de aller fleste over 30 år sjeldent blir spurt. Nå skal de vel spørre hvis de tror du er under 23/25? Syns det står det på et kort ved kassen på Vinmonopolet??

Anonymous poster hash: 4cf40...409

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...