Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #1 Skrevet 10. mai 2016 Ville dere blitt sammen med en mann som hadde to barn med to forskjellige damer og barna var like gamle? Anonymous poster hash: 4501d...efd
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #2 Skrevet 10. mai 2016 Hvor gamle er barna og hva sier han? Anonymous poster hash: c5db6...7a2
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #3 Skrevet 10. mai 2016 blir vel ikke noe forsjell på de og damer som har både 3 og 4 barn med forsjellige. jeg har 3 barn med 2 forsjellige og har nylig fått meg ny kjæreste. Anonymous poster hash: 243d5...ad2
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #4 Skrevet 10. mai 2016 Spørs om det var snakk om utroskap og om han tar ansvar for barna! Anonymous poster hash: cc8f9...896
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #5 Skrevet 10. mai 2016 Nei. Det hadde blitt for komplisert for meg. Hvis han har samvær kommer de da samtidig? To barn fra to forskjellige hjem med ulike regler og rutiner. Det hadde blitt for utfordrende for meg. Anonymous poster hash: bef36...0ea
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #6 Skrevet 10. mai 2016 Han var utro mot den ene dama mens hun var gravid og gjorde den andre dama gravid og da gikk til hun andre for hun første kasta han på dør. Han har litt samvær med den ene og ikke så mye med den andre og mye uro med den andre dama. Anonymous poster hash: 4501d...efd
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #7 Skrevet 10. mai 2016 Er vel helst det at han har vert utro flere ganger som gjør at jeg ville skygget banen. At man har barn med flere er noe annet, det kan jo være hundre ulike grunner til.. Anonymous poster hash: b07a1...281
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #8 Skrevet 10. mai 2016 Er vel helst det at han har vert utro flere ganger som gjør at jeg ville skygget banen. At man har barn med flere er noe annet, det kan jo være hundre ulike grunner til.. Anonymous poster hash: b07a1...281 Hadde ikke tenkt så mye å det hadde de ikke vært like gamle. Litt spesielt å ha to stk med noen mnd mellomrom Anonymous poster hash: 4501d...efd
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #9 Skrevet 10. mai 2016 Strengt tatt behøver det ikke å være "verre" enn at han var fri, hadde sex med to kvinner omtrent på samme tid og at kondomet sprakk hver gang. Behøver ikke å si noe om ham som person, men jeg hadde unngått en slik situasjon om jeg hadde kunnet - med mindre han var mannen i mitt liv. Anonymous poster hash: 0aa97...810
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #10 Skrevet 10. mai 2016 Nei, men er fordi jeg ikke hadde klart å involvere eg godt nok i andre sine barn. Anonymous poster hash: 3de0c...8bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå