Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #1 Skrevet 10. mai 2016 Kan barnefar bestemme at mors kjæreste ikke får ha noe med barna å gjøre? Det ble slutt for 7 måneder siden, og mor fant seg ny kjæreste rett over nyttår. Far har aldri brydd seg så mye om barna, han har heller aldri bodd sammen med dem. Men nå etter at mor gikk inn i et forhold så har han plutselig begynt å bry seg og ønsker å bestemme mye. Hvor mye kan han bestemme? Anonymous poster hash: 54d69...840
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #3 Skrevet 10. mai 2016 Nei, det kan han ikke. Eneste han kan motsette seg er om ny kjæreste ønsker å stebarnsadoptere, samt om mor ønsker å flytte utenlands med barna. Mor kan heller ikke bestemme noe av hva far gjør hos seg. Anonymous poster hash: edad8...935
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #4 Skrevet 10. mai 2016 Hva eksakt er det far vil bestemme? At ny kjæreste feks er alene med barna eller at han ikke får være hos mor når barna er der? Jeg synes det er en forskjell. Min venninne ble skilt da barnet var 9 måneder og han gikk rett inn i nytt samboerskap. Denne damen tok over mammarollen og far gjorde lite med barnet (barnets farmor som varslet mor) da synes jeg det er greit å si i fra at det ikke er ok. Barnet er på samvær med far og den korte stunden et så lite barn er på samvær burde da gå til å faktisk knytte bånd med far. Anonymous poster hash: 00a0a...cb0
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #5 Skrevet 10. mai 2016 Hva eksakt er det far vil bestemme? At ny kjæreste feks er alene med barna eller at han ikke får være hos mor når barna er der? Jeg synes det er en forskjell. Min venninne ble skilt da barnet var 9 måneder og han gikk rett inn i nytt samboerskap. Denne damen tok over mammarollen og far gjorde lite med barnet (barnets farmor som varslet mor) da synes jeg det er greit å si i fra at det ikke er ok. Barnet er på samvær med far og den korte stunden et så lite barn er på samvær burde da gå til å faktisk knytte bånd med far. Anonymous poster hash: 00a0a...cb0 Det kan du mene, men far har likevel overhodet ingen rett til å bestemme dette. Anonymous poster hash: fc974...1a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå