Gå til innhold

Trenger tips til feriesenter i danmark... erfaringer med Bork Havn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å leiter og leiter, men klarer ikke bestemme meg.. Vi ønsker å leie en hytte på et sted med flere hytter så det er mulighet for barna å leke med andre barn.. Tenkte ikke så alt for langt unna Legoland, men ved havet... Har sett på Bork Havn.. noen som har erfaring med dette stedet? Evnt andre steder? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler Ringkøping! Vært der år etter år og ligger ca 1-1,5 t fra Legoland😊

Anonymous poster hash: 1ed33...4d3

Skrevet

Anbefaler Ringkøping! Vært der år etter år og ligger ca 1-1,5 t fra Legoland

Er det den som heter Søndervig feriepark dere har vært på da? Ser at det ligger rett i nærheten av Bork Havn..  Ser fint ut i området der ja.. :) 

Skrevet

Er det den som heter Søndervig feriepark dere har vært på da? Ser at det ligger rett i nærheten av Bork Havn.. Ser fint ut i området der ja.. :)

Vi har vært i Danland, Søndervig. Er som en liten landsby med de viktigste butikker og massevis av aktiviteter for barn i alle

aldre.

Skrevet

Vi har vært fornøyde med days Rønbjerg. Litt langt fra legoland da kanskje.

Anonymous poster hash: 21620...f05

Skrevet

Vi har vært i Danland, Søndervig. Er som en liten landsby med de viktigste butikker og massevis av aktiviteter for barn i alle

aldre.

Ser fint ut der.. eneste er at jeg ser det ikke er flere hytter igjen.. bare rom :/

Skrevet

Ser fint ut der.. eneste er at jeg ser det ikke er flere hytter igjen.. bare rom :/

Bare rom?

Det er leiligheter man leier, såvidt jeg vet er det ikke hytter.

Men du kan ha rett i at det ikke er noe ledig, det går fort unna😳

Skrevet

Bare rom?

Det er leiligheter man leier, såvidt jeg vet er det ikke hytter.

Men du kan ha rett i at det ikke er noe ledig, det går fort unna

Jeg tror jeg misforsto litt først.. trodde det gikk ann å leie hytter.. og da det sto rom så tenkte jeg det var noe hotellignende.. men nå skjønner jeg :)  Står mellom 3 forskjellige steder nå, den er en av de..  :) 

Skrevet

Vet ikke hvordan dette ligger til i forhold til legoland men ta en kikk på Ribe byferie. Barnevennlig og nydelig plass.

Anonymous poster hash: 7d77c...2e4

Skrevet

Kan anbefale Østerås Hurup!

Anonymous poster hash: 64b06...51e

Skrevet

Øster Hurup lener jeg

Anonymous poster hash: 64b06...51e

Skrevet

Bork havn er veldig avsides. Langt fra alt og ikke så mye å finne på på plassen der.

Bork havn er også ganske så slitt og dårlig standard

Anonymous poster hash: 7c662...24e

Skrevet

Jeg anbefaler Danland/Dancenter i Lemvig. Utrolig koselig liten by og nydelig beliggenhet ved fjorden. Men det er ikke hytter da, det er leiligheter.

Anonymous poster hash: b4c0e...f0f

Skrevet

http://www.randboldalcamping.dk

Ikke ved havet, riktignok, men de har badedam! Masse barnefamilier som ferierer der, og det er kun 10 min kjøring unna Legoland. Verdens fineste campingplass! 🇩🇰👍🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...