Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #1 Skrevet 10. mai 2016 Flere her som sliter med det? Jeg er midt oppi det, dvs jeg jobber ekstremt hardt hvert våkne øyeblikk for ikke å få panikk. Blir som å klø og ikke klø tilbake på en måte,, helt j,vlig. Så kan det komme noen OK dager, så kommer det igjen fordi jeg er redd for å få det. Har fått Sobril som jeg har liggende. Anonymous poster hash: ade45...420
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #2 Skrevet 10. mai 2016 jeg har slitt med det i mange år. og jeg må jo desverre skuffe deg men sobril vil nok ikke hjelpe, har studert psykiatri og føler dette hjalp meg noe i forhold til anfallene. ett anfall sies å vare opptil 20min, og sobril bruker 40 min før det har noe effekt, så her er det placebo effekten som gjelder. vil anbefale deg om du er ekstremt tynget i hverdagen å få noe mer permanente tabletter, cipralex, eller zoloft el lign. for min del er det hvile som gjelder, passe på å være uthvilt og få nok med søvn, noen ganger trenger jeg litt hjelp i form av sovetablett. jeg syns også det har hjulpet og føre en dagbok på dette. skriver ned hvordan jeg føler meg,hvordan anfallet utarter seg osv. hva jeg har gjort i forkant osv osv, og er jo samme hver gang, utslitt og har presset meg for hardt. nå er jeg gravid med ekstremt bekkenløsning, så får ikke trent, og dette merker jeg utrolig godt på psyken, så gleder meg til jeg kan begynne å trene litt igjen. vet mange har god effekt av kognitiv terapi, dette kan du få henvisnig til via legen din, men til syvende og sist må man prøve å finne årsaken til ptoblemet, jeg har enda ikek funnet ut min, men jeg har funnet teknikkker som hvertfall hjelper meg når det står på som værst. Anonymous poster hash: 59b0f...e88
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #3 Skrevet 10. mai 2016 jeg har slitt med det i mange år. og jeg må jo desverre skuffe deg men sobril vil nok ikke hjelpe, har studert psykiatri og føler dette hjalp meg noe i forhold til anfallene. ett anfall sies å vare opptil 20min, og sobril bruker 40 min før det har noe effekt, så her er det placebo effekten som gjelder. vil anbefale deg om du er ekstremt tynget i hverdagen å få noe mer permanente tabletter, cipralex, eller zoloft el lign. for min del er det hvile som gjelder, passe på å være uthvilt og få nok med søvn, noen ganger trenger jeg litt hjelp i form av sovetablett. jeg syns også det har hjulpet og føre en dagbok på dette. skriver ned hvordan jeg føler meg,hvordan anfallet utarter seg osv. hva jeg har gjort i forkant osv osv, og er jo samme hver gang, utslitt og har presset meg for hardt. nå er jeg gravid med ekstremt bekkenløsning, så får ikke trent, og dette merker jeg utrolig godt på psyken, så gleder meg til jeg kan begynne å trene litt igjen. vet mange har god effekt av kognitiv terapi, dette kan du få henvisnig til via legen din, men til syvende og sist må man prøve å finne årsaken til ptoblemet, jeg har enda ikek funnet ut min, men jeg har funnet teknikkker som hvertfall hjelper meg når det står på som værst. Anonymous poster hash: 59b0f...e88 Det er ikke sant, hos meg varer et anfall 4 timer og kommer gjerne tilbake etter 1-2t for så å ta pause på noen dager. Sobril fjerner det/gjør meg rusa. Trent etter graviditeten? Når du ikke får sove om natten? Anonymous poster hash: ade45...420
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #4 Skrevet 10. mai 2016 Jeg har reddet livet mitt med effexor. Snakk med legen din. Anonymous poster hash: 52e55...d6e
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #5 Skrevet 10. mai 2016 Jeg har reddet livet mitt med effexor. Snakk med legen din.Anonymous poster hash: 52e55...d6e jjeg har akkurat vært der og det var såvidt jeg fikk sobril engang. Men kan høre med psykologen hva hun anbefaler. Anonymous poster hash: ade45...420
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #6 Skrevet 10. mai 2016 Det er ikke sant, hos meg varer et anfall 4 timer og kommer gjerne tilbake etter 1-2t for så å ta pause på noen dager. Sobril fjerner det/gjør meg rusa. Trent etter graviditeten? Når du ikke får sove om natten? Anonymous poster hash: ade45...420 skjønte ikke helt siste setningen? "Trent etter graviditeten? Når du ikke får sove om natten?" Anonymous poster hash: 59b0f...e88
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #7 Skrevet 10. mai 2016 skjønte ikke helt siste setningen? "Trent etter graviditeten? Når du ikke får sove om natten?" Anonymous poster hash: 59b0f...e88 Babyer skriker. Noen skriker hele natten så mødrene ikke får sove. Det er ikke bra å trene når man ikke får sove/restituert seg. Anonymous poster hash: ade45...420
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #8 Skrevet 10. mai 2016 Babyer skriker. Noen skriker hele natten så mødrene ikke får sove. Det er ikke bra å trene når man ikke får sove/restituert seg. Anonymous poster hash: ade45...420 man takler nå alt mye bedre når man får litt egentid, og får trent litt, dette styrker kroppen. nå er det ikke snakk om hardtrening på flere timer. men kroppen slår seg lettere til ro når musklene får trent seg, samt at restitusjonen og søvn generelt vil gå dypere, som gir en bedre restitusjon. Anonymous poster hash: 59b0f...e88
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #9 Skrevet 10. mai 2016 Babyer skriker. Noen skriker hele natten så mødrene ikke får sove. Det er ikke bra å trene når man ikke får sove/restituert seg. Anonymous poster hash: ade45...420 Det var en unnskyldning jeg ikke har hørt før 😂 Anonymous poster hash: f1fff...27c
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #10 Skrevet 10. mai 2016 Det var en unnskyldning jeg ikke har hørt før Anonymous poster hash: f1fff...27c sikkert feit, og trøstespiser. og trenger masse unnskyldninger uff nei nå var jeg ikke noe hyggelig. Anonymous poster hash: 59b0f...e88
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #11 Skrevet 10. mai 2016 jeg har slitt med det i mange år. og jeg må jo desverre skuffe deg men sobril vil nok ikke hjelpe, har studert psykiatri og føler dette hjalp meg noe i forhold til anfallene. ett anfall sies å vare opptil 20min, og sobril bruker 40 min før det har noe effekt, så her er det placebo effekten som gjelder. vil anbefale deg om du er ekstremt tynget i hverdagen å få noe mer permanente tabletter, cipralex, eller zoloft el lign. for min del er det hvile som gjelder, passe på å være uthvilt og få nok med søvn, noen ganger trenger jeg litt hjelp i form av sovetablett. jeg syns også det har hjulpet og føre en dagbok på dette. skriver ned hvordan jeg føler meg,hvordan anfallet utarter seg osv. hva jeg har gjort i forkant osv osv, og er jo samme hver gang, utslitt og har presset meg for hardt. nå er jeg gravid med ekstremt bekkenløsning, så får ikke trent, og dette merker jeg utrolig godt på psyken, så gleder meg til jeg kan begynne å trene litt igjen. vet mange har god effekt av kognitiv terapi, dette kan du få henvisnig til via legen din, men til syvende og sist må man prøve å finne årsaken til ptoblemet, jeg har enda ikek funnet ut min, men jeg har funnet teknikkker som hvertfall hjelper meg når det står på som værst. Anonymous poster hash: 59b0f...e88 Her var det mange gode råd, hilsen psykiater og hold deg langt unna Sobril! Anonymous poster hash: cb528...6f7
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #12 Skrevet 10. mai 2016 Sobril er virkelig ingen god løsning. Ville absolutt prøvd en annen løsning enn benzo-preparater. Anonymous poster hash: 83f70...82f
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #13 Skrevet 10. mai 2016 Sliter selv med panikkangst, anfallene mine kan vare opptil 8 timer, verste jeg hadde varte i nesten to døgn. Jeg har brukt cipralex i 9 år, i fjor startet jeg også på olanzapine, disse to sammen gjør så jeg fungerer bra i hverdagen. Men jeg gjør ikke noe jeg vet kan utløse angst. Kjøpte meg hund i fjor og det har hjulpet meg masse. Anonymous poster hash: f95cc...a95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå