Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #1 Skrevet 10. mai 2016 Jenta mi på 8 år har fått en stor merkelig blåkul. Jeg så den for et par dager siden og spurte henne hva som hadde skjedd. Hun sier selv at hun ikke husker å ha slått seg. Hva kan ha laget denne blåkulen? Blir litt bekymret når hun ikke ikke husker å ha slått seg. Legger ved et bilde. Anonymous poster hash: a13b3...c8d
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #2 Skrevet 10. mai 2016 Om det er en enkeltepisode hadde jeg ikke gått til legen. Men om hun får flere blåmerker uten å vite at hun har vært borti noe, da hadde jeg vært rask til å oppsøke lege. Anonymous poster hash: 7b341...bc3
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #3 Skrevet 10. mai 2016 Jeg er sånn som stadig har blåmerker en eller annen plass, og oftest vet jeg ikke hvorfor de har kommet. Sånn har jeg vært helt fra jeg var liten. Anonymous poster hash: a5cd7...d82
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #4 Skrevet 10. mai 2016 Sønnen min har et helt likt, jeg trodde han hadde blitt bitt! Men han husker ikke å ha slått seg. Får veldig lett store og langvarige blåmerker, alltid vært sånn. Mulig det er arvelig? Anonymous poster hash: 2df66...4ac
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #5 Skrevet 10. mai 2016 Sønnen min har et helt likt, jeg trodde han hadde blitt bitt! Men han husker ikke å ha slått seg. Får veldig lett store og langvarige blåmerker, alltid vært sånn. Mulig det er arvelig? Anonymous poster hash: 2df66...4ac JEG får altså store blåmerker.. Anonymous poster hash: 2df66...4ac
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #6 Skrevet 10. mai 2016 Tusen takk for svar. Hun har selvfølgelig hatt blåkuler før, men ikke slike som denne. Hun har ikke hatt noe problem med at hun lett får blåkuler tidligere. Det er så merkelig form på den også. Vi må nok følge med å se om det kommer flere, så får vi ta kontakt med lege om vi der det blir flere. Hi Anonymous poster hash: a13b3...c8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå