Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #1 Skrevet 10. mai 2016 Tok en voltaren stikkpille som var utgått på dato, og det svir. Er en stund siden sist jeg har brukte stikkpille, men kan ikke huske det har svidd sånt. Kan det ha noe med at den var utgått på dato å gjøre? Anonymous poster hash: 95f55...9da
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #2 Skrevet 10. mai 2016 Tok en voltaren stikkpille som var utgått på dato, og det svir. Er en stund siden sist jeg har brukte stikkpille, men kan ikke huske det har svidd sånt. Kan det ha noe med at den var utgått på dato å gjøre? Anonymous poster hash: 95f55...9da Hvorfor bruker du medisiner som har gått ut på dato? Anonymous poster hash: 7faca...081
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #3 Skrevet 10. mai 2016 Hvorfor bruker du medisiner som har gått ut på dato? Anonymous poster hash: 7faca...081 Jeg hadde de liggende og trengte de. Har resept og har tenkt å hente ut nye i dag, men ble i tvil når det svei sånt. For det var lite behagelig. Anonymous poster hash: 95f55...9da
Ylva og Mathilde Skrevet 10. mai 2016 #4 Skrevet 10. mai 2016 Nei, det er lite sannsynlig at det er datoen som gjør det. Mulig noe av virkestoffet forringes, men sviingen kommer nok av andre årsaker.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #5 Skrevet 10. mai 2016 Til opplysning, de nye svei ikke. Anonymous poster hash: 95f55...9da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå