Gå til innhold

Slankeoperasjon noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags operasjon tok dere og hva betalte dere? Hva var startnekt og hvor fort gikk dere ned? Hvilket sykehus gjorde dere det på?

Anonymous poster hash: 65e74...dc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde det privat i Oslo, var så sinnsykt lang ventetid og psykologen mente det var lurt å gjøre det når jeg var så innstilt og motivert. Betale 120 000,- for gastic bypass

Angrer ikke et sekund! gjorde det i januar og frem til nå har jeg gått ned 34 kg. MEN alt av mat er en helomvending. Kan ikke spise noe med sukker, da blir jeg enormt dårlig. Prøvde bare litt is nå som det var så varmt, men da ble jeg liggende resten av dagen med sterke magesmerter. Så er et rigid system av mat rutiner og innhold som må følges.. 

Det er en god grunn til at man skal til psykolog, ernæringsfysiolog osv først... det blir et helt nytt liv, på god og litt "vondt"

Så det kommer an på hvor mye du skal ned tenker jeg. jeg som måtte ned 60 kg var det verdt det, men 20-30 kg.. aldri i verden..

Anonymous poster hash: 8cc40...435
Skrevet

Jeg skal ned ca 30 kg. Var det Aleris du gjorde det på? Jeg skal evt ta Sleeve varianten. Har slitt med dette i lange tider og gått ned 17 kg på egenhånd men nå står alt fast.

Skrevet

Hvor lenge var det vondt i etterkant og hvor lenge var du borte fra jobb?

Skrevet

Jeg tok sleeve i november. Var 109 kg. Nå er jeg 72. Gått super fort ned. var tungt den første mnd med tanke på flytende i 2 uker og most mat 2 uker.

Jeg hadde ikke noe vondt etter 3 dager. Da var jeg ute å gikk tur 🤗

Anonymous poster hash: 6fdda...8e1

Skrevet

Søsteren min tok sleeve i november. Gikk ned fra 125 til 115 på forhånd. Veier nå 99 kg.

Anonymous poster hash: b1df3...d61

Skrevet

Jeg veide 125 kg i fjor på denne tiden. La om kostholdet, passer på kalorier, trener ikke. Veier nå 85 kg. Skal ned ca 15 kg til og regner med å bruke et år til på det. Vil tro dette er myyyyyyyyyyye lettere enn en operasjon.

Anonymous poster hash: 52274...23f

Skrevet

Jeg veide 125 kg i fjor på denne tiden. La om kostholdet, passer på kalorier, trener ikke. Veier nå 85 kg. Skal ned ca 15 kg til og regner med å bruke et år til på det. Vil tro dette er myyyyyyyyyyye lettere enn en operasjon. Anonymous poster hash: 52274...23f

Hvordan gjorde du dette da? Spiste du ikke noe sukker i det hele tatt? Hvor lang tid tok det?

Anonymous poster hash: 266a3...047

Skrevet

Jeg tok sleeve på Voss.

Er kjempe fornøyd.

Gikk fra 113 til 75 kg 👍👍

Var sykemeldt 1 mnd etter operasjonen. Egentlig ingen smerter

Anonymous poster hash: 15cd7...232

Skrevet

Jeg tok sleeve på et sykehus i midt-norge, betalte altså ingenting. Hadde bmi på over 41. Var 108 før opr og gikk ned til 63. Gikk opp 5 kg ved stabilisering, så er ikke sylslank. Men er frisk og har masse energi. Ingen plager, har fått et mye bedre liv. Anbefaler sleeve framfor bypass.

Anonymous poster hash: 8f89a...a72

Skrevet

Takk for alle svar :-) Ja det er Sleeve jeg ønsker og ikke bypass. BMI en min er på 34. Noen som har erfaring med kikkhull og fedmekirugi på Gjøvik? Jeg skjønner at operasjon ikke er en lettvint løsning men det er dette alternativet jeg har landet på.

Er lei av å ha brukt 20 årene mine på å være deppa og føle meg mislykket som aldri helt klarer å gå ned alt jeg vil og tror operasjon blir en kickstart på en lettere hverdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...