Gå til innhold

Finnes det virkelig behagelige bher?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som ser fine ut på, som ikke strammer og stikker og som ikke er sportsbh??

Finner virkelig ingenting 😳

Anonymous poster hash: 0fa0c...6ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gitt opp å finne gode og behagelige bher, så i hverdagen bruker jeg kun sportsbher.

Anonymous poster hash: e5092...d4d

Skrevet

Det finnes! :) Men ikke på de vanlige kjedebutikkene. Jeg hadde aldri bh'er som passet tidligere. Men så fant jeg en spesialbutikk, for en god del år siden, og etter det har jeg bare hatt behagelige bh'er. Jeg tar dem på på morgenen og tenker ikke på dem før jeg tar dem av til kvelden. Før gikk jeg og kjente på dem hele tiden, måtte gå og rette på dem, dytte på plass om jeg bøyde meg fremover osv.

Sist jeg var innom min favorittbutikk fortalte damen der at bh'ene i det merket jeg bruker består av nesten 50 deler, mens bh'ene i billigere kjeder består av ca. 12 deler. Hver enkelt del i bh'ene jeg kjøper er der for å gi bedre komfor. Og det er virkelig stor forskjell. Jeg bruker si at jeg fikk et nytt liv etter jeg omsider fant riktig størrelse og fant kvalitetsbh'er.

De koster en god del mer enn andre, men jeg har heller en eller to virkelig gode bh'er enn mange som passer sånn halvveis.

Bor du på Østlandet så kan jeg anbefale Det Lille Under på Paleet på Karl Johan i Oslo.

Anonymous poster hash: e7f09...10f
Skrevet

Victoria's secret. De er like fine etter hundrevis (?) av vask og det finnes både sexy og helt vanlige t-skjorte bh'er:). Sitter som et skudd!

Anonymous poster hash: f3328...4fb

Skrevet

Jeg klarer ikke bh med spiler lenger av diverse årsaker, men kjøper de jeg kan bruke på kappahl. De har godt utvalg i behagelige bh-er og topper som ser helt nøytrale og fine ut :) Står vel seamless på dem hvis jeg husker riktig.

Men nå er komfort mye viktigere enn utseende, så at de ikke er direkte sexy bryr ikke meg.

Anonymous poster hash: b7f3e...253

Skrevet

Kjøp bh på en ordentlig undertøysbutikk. Nelly og Triumph for eksempel.. De finner den rette størrelsen til deg (90% av oss bruker feil str), og hjelper med å finne den rette bhen. Jeg elsker mine bh'er nå! De er behagelige og gir fantastisk støtte

Anonymous poster hash: b4737...9a0

Skrevet

Du må prøve, prøve, prøve.  Det som passer for den ene trenger ikke passe for den andre.  

Jeg kjøper stort sett herfra www.brastop.com eller herfra www.bravissimo.com/ fordi jeg etter hvert har funnet mine favoritter som jeg vet passer.  Det er også betydelig billigere enn i Norge og har super service mtp bytting osv.  Jeg har også en nokså spesiell størrelse som jeg knapt finner i spesialbutikker i Norge.  

De aller fleste bruker BH som er for vid rundt ryggen og har for små cup'er.  Altså, de burde f.eks. ha 80C men går med 85B.  BHen skal sitte inntil ryggen og dersom cup'en er stor nok slipper du å få "fire pupper".  

Har du små pupper er BHen mest til pynt, har du store pupper trenger du sannsynligvis mer støtte, bredere skulderstropper osv.    

Anonymous poster hash: 9fe7c...8e6
Skrevet

Anbefaler også Bravissimo! Hvis du skal til England er det vel verdt tiden å ta en tur innom for og prøve :)

Jeg liker merket Fantasie best.

Anonymous poster hash: e6d60...c0d

Skrevet (endret)

Ja, de finnes. Men sportsbh'er er jo de mest ubehagelige?

Prøv forskjellige merker og passformer, evt gå til en butikk hvor du måles og de hjelper deg å velge. Ingen grunn til at man skal tenke over bh'en i det hele tatt i løpet av dagen.

Endret av Pobie
Skrevet

Jeg elsker Triumph. Men få dem til å måle deg i butikken. Utrolig mange som bruker feil str. Bh'er skal ikke stikke/klemme/gjøre vondt... Da er det mest sannsynlig feil str.

Anonymous poster hash: 39f7b...392

Skrevet

Kjøper alle mine på change og er storfornøyd. Før jeg begynte å gjøre det brukte jeg helt feil størrelse og sleit med å finne noen som passet ordentlig og som ille var ubehagelige å ha på.

Anonymous poster hash: fca2f...6e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...