Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #26 Skrevet 11. mai 2016 Enig!!! Hamstring er bare flaut og skikkelig harry!!! Kan ikke alle tenke litt på andre mennesker også!!!!! Anonymous poster hash: 0b781...791 Er enig med deg og at den fråtsingen er en uting. Pinlig rett og slett... Likevel liker jeg tips om gode tilbud. Jeg er student og selvfølgelig dårlig råd, så billigere matvarer kommer godt med. NÅ kjøper jeg ikke mer enn vanlig, men priskrig kan gjøre at ungene får være med på litt mer enn jeg planlagte først, siden alt koster penger... Anonymous poster hash: df274...ab9
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #27 Skrevet 11. mai 2016 Er enig med deg og at den fråtsingen er en uting. Pinlig rett og slett... Likevel liker jeg tips om gode tilbud. Jeg er student og selvfølgelig dårlig råd, så billigere matvarer kommer godt med. NÅ kjøper jeg ikke mer enn vanlig, men priskrig kan gjøre at ungene får være med på litt mer enn jeg planlagte først, siden alt koster penger... Anonymous poster hash: df274...ab9 Altså, være med på ting på 17.mai;) Anonymous poster hash: df274...ab9
amandine Skrevet 12. mai 2016 #28 Skrevet 12. mai 2016 (endret) Er enig med deg og at den fråtsingen er en uting. Pinlig rett og slett... Likevel liker jeg tips om gode tilbud. Jeg er student og selvfølgelig dårlig råd, så billigere matvarer kommer godt med. NÅ kjøper jeg ikke mer enn vanlig, men priskrig kan gjøre at ungene får være med på litt mer enn jeg planlagte først, siden alt koster penger... Anonymous poster hash: df274...ab9 Om du er student med dårlig råd er det helt supert at du kan spare litt på rømmegrøt eller ha råd til en pakke is til barnet ditt. Problemet er at du, som meg, helt sikkert vil møte tomme hyller fordi de smakløse vulgære gribbene har hamstret og sitter og jubler over at de har grabbet til seg 50 esker billig is, de har rømmegrøt til hele bydelen sin (uten at de har tenkt å dele av den grunn) og stekt løk og pølsebrød til langt ut på nyåret. Endret 12. mai 2016 av amandine
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #29 Skrevet 12. mai 2016 Da jeg handlet på Rema hadde de en Max 2 pr kunde lapp oppe så tror nok ikke det blir et problem her... Problemet er vel heller at butikkene tar inn så lite av tilbudsvarene, og heller bruker dem til å lokke kunder... Anonymous poster hash: c0e4d...6fb
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #30 Skrevet 12. mai 2016 Jeg har ikke bil, og har i dag vært i sentrum, og gått fra butikk til butikk, men pinne is, nei det finnes ikke, samme i går. Så kanskje jeg faktisk må lage is til 17. mai, er jo helt latterlig. Anonymous poster hash: e560d...cdd
Luksusdyret Skrevet 12. mai 2016 #31 Skrevet 12. mai 2016 Når de begynner med priskrig på sunne varer og ikke søppelmat, vil jeg vurdere det. Å bruke penger på helfabrikata som ferdiggele, pølsebrød, best pris-pølser og lignende gidder jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #32 Skrevet 12. mai 2016 Når de begynner med priskrig på sunne varer og ikke søppelmat, vil jeg vurdere det. Å bruke penger på helfabrikata som ferdiggele, pølsebrød, best pris-pølser og lignende gidder jeg ikke. Er priskrig på meloner, sitron, ananas, pærer og jordbær på Coop:) Anonymous poster hash: b2f3d...e5f
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #33 Skrevet 12. mai 2016 Rema 1000 Best pris egg, pølsebrød og pølser var utsolgt, så priskrig har sine ulemper også ja... Anonymous poster hash: 74d56...b99 Hvem serverer ferdig saus på glass 😖 Og First price egg? Er dyrevelferd mindre prioritert enn priskrig? Anonymous poster hash: 131c6...5f8
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #34 Skrevet 12. mai 2016 Hvem serverer ferdig saus på glass Og First price egg? Er dyrevelferd mindre prioritert enn priskrig? Anonymous poster hash: 131c6...5f8 Hva er galt med ferdigsaus på glass? Anonymous poster hash: ba8b6...a1b
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #35 Skrevet 12. mai 2016 Hvem serverer ferdig saus på glass Og First price egg? Er dyrevelferd mindre prioritert enn priskrig? Anonymous poster hash: 131c6...5f8 De kommer jo fra de samme hønene... Anonymous poster hash: 312af...b71
Ylva og Mathilde Skrevet 12. mai 2016 #36 Skrevet 12. mai 2016 De kommer jo fra de samme hønene... Anonymous poster hash: 312af...b71 Nei, jeg kjøper kun økologiske. For hønene.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #37 Skrevet 12. mai 2016 Jeg blir så forbanna på den der j..... hamstringen!!! Det må da vel for pokker være mulig å begrense deg? Det blir ingenting igjen til normale mennesker med vanlig forbruk! Jeg skulle kjøpe is til ungene i dag, men neida. Pinneis? Nei det er vi tom for. GrrrrrHamstring er smart når det er slike priser. Kan du ikke bare kjøpe en annen is? Anonymous poster hash: 1b80e...3f3
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #38 Skrevet 12. mai 2016 GRATIS kondomer på helsestasjonen hele mai 😃 Anonymous poster hash: 74ee0...d01
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #39 Skrevet 12. mai 2016 De kommer jo fra de samme hønene... Anonymous poster hash: 312af...b71 Nei, man betaler ekstra for økologiske egg fra frittgående høner. Alt annet er dyreplageri. Og øke en slik produksjon pga priskrig? Vanvittig. Anonymous poster hash: 131c6...5f8
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #40 Skrevet 12. mai 2016 GRATIS kondomer på helsestasjonen hele mai Anonymous poster hash: 74ee0...d01 Gratis hele året der!! For ungdommer, ja..... Anonymous poster hash: c38ea...79e
Teddi Skrevet 12. mai 2016 #41 Skrevet 12. mai 2016 Enig!!! Hamstring er bare flaut og skikkelig harry!!! Kan ikke alle tenke litt på andre mennesker også!!!!!Anonymous poster hash: 0b781...791 Jeg forstår godt at folk hamstrer ting de vanligvis ville kjøpt. For eksempel at en småbarnsfamilie hamstrer småis på tilbud. Har de plass, holder de lenge og det er ganske praktisk å ha is på lager utover sommeren. 10kr for 10 lollipop-is, eller 22kr for 1 i butikken? Problemet er jo hvis de ser at det er lite igjen, og de fortsatt velger å måke til seg siste smule. Da mener jeg det er vanlig folkeskikk å la noen få pakker være igjen til andre. Man kan være økonomisk, men trenger ikke å være grådig for det!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #42 Skrevet 12. mai 2016 Toro brownies til 9.90 på rema og meny. Toro brownies kostet kr. 7.30 på "min" REMA i dag. Anonymous poster hash: 06a2d...198
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå