Gå til innhold

Priskrig 17 mai??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig!!! Hamstring er bare flaut og skikkelig harry!!!

Kan ikke alle tenke litt på andre mennesker også!!!!!

 

Anonymous poster hash: 0b781...791

Er enig med deg og at den fråtsingen er en uting. Pinlig rett og slett...

 

Likevel liker jeg tips om gode tilbud. Jeg er student og selvfølgelig dårlig råd, så billigere matvarer kommer godt med.

 

NÅ kjøper jeg ikke mer enn vanlig, men priskrig kan gjøre at ungene får være med på litt mer enn jeg planlagte først, siden alt koster penger...

 

Anonymous poster hash: df274...ab9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er enig med deg og at den fråtsingen er en uting. Pinlig rett og slett...

 

Likevel liker jeg tips om gode tilbud. Jeg er student og selvfølgelig dårlig råd, så billigere matvarer kommer godt med.

 

NÅ kjøper jeg ikke mer enn vanlig, men priskrig kan gjøre at ungene får være med på litt mer enn jeg planlagte først, siden alt koster penger...

 

Anonymous poster hash: df274...ab9

Altså, være med på ting på 17.mai;)

 

Anonymous poster hash: df274...ab9

Skrevet (endret)

Er enig med deg og at den fråtsingen er en uting. Pinlig rett og slett...

 

Likevel liker jeg tips om gode tilbud. Jeg er student og selvfølgelig dårlig råd, så billigere matvarer kommer godt med.

 

NÅ kjøper jeg ikke mer enn vanlig, men priskrig kan gjøre at ungene får være med på litt mer enn jeg planlagte først, siden alt koster penger...

 

Anonymous poster hash: df274...ab9

Om du er student med dårlig råd er det helt supert at du kan spare litt på rømmegrøt eller ha råd til en pakke is til barnet ditt.

Problemet er at du, som meg, helt sikkert vil møte tomme hyller fordi de smakløse vulgære gribbene har hamstret og sitter og jubler over at de har grabbet til seg 50 esker billig is, de har rømmegrøt til hele bydelen sin (uten at de har tenkt å dele av den grunn) og stekt løk og pølsebrød til langt ut på nyåret.

Endret av amandine
Skrevet

Da jeg handlet på Rema hadde de en Max 2 pr kunde lapp oppe så tror nok ikke det blir et problem her...

Problemet er vel heller at butikkene tar inn så lite av tilbudsvarene, og heller bruker dem til å lokke kunder...

 

Anonymous poster hash: c0e4d...6fb

Skrevet

Jeg har ikke bil, og har i dag vært i sentrum, og gått fra butikk til butikk, men pinne is, nei det finnes ikke, samme i går. Så kanskje jeg faktisk må lage is til 17. mai, er jo helt latterlig.



Anonymous poster hash: e560d...cdd
Skrevet

Når de begynner med priskrig på sunne varer og ikke søppelmat, vil jeg vurdere det. Å bruke penger på helfabrikata som ferdiggele, pølsebrød, best pris-pølser og lignende gidder jeg ikke.

Skrevet

Når de begynner med priskrig på sunne varer og ikke søppelmat, vil jeg vurdere det. Å bruke penger på helfabrikata som ferdiggele, pølsebrød, best pris-pølser og lignende gidder jeg ikke.

Er priskrig på meloner, sitron, ananas, pærer og jordbær på Coop:)

 

Anonymous poster hash: b2f3d...e5f

Skrevet

Rema 1000

Best pris egg, pølsebrød og pølser var utsolgt, så priskrig har sine ulemper også ja...

 

 

 

Anonymous poster hash: 74d56...b99

Hvem serverer ferdig saus på glass 😖

Og First price egg? Er dyrevelferd mindre prioritert enn priskrig?

 

Anonymous poster hash: 131c6...5f8

Skrevet

Hvem serverer ferdig saus på glass

Og First price egg? Er dyrevelferd mindre prioritert enn priskrig?

 

Anonymous poster hash: 131c6...5f8

Hva er galt med ferdigsaus på glass?

 

Anonymous poster hash: ba8b6...a1b

Skrevet

Hvem serverer ferdig saus på glass

Og First price egg? Er dyrevelferd mindre prioritert enn priskrig?

 

Anonymous poster hash: 131c6...5f8

 

De kommer jo fra de samme hønene...

 

Anonymous poster hash: 312af...b71

Skrevet

 

De kommer jo fra de samme hønene...

 

Anonymous poster hash: 312af...b71

Nei, jeg kjøper kun økologiske. For hønene.

Skrevet

Jeg blir så forbanna på den der j..... hamstringen!!! Det må da vel for pokker være mulig å begrense deg? Det blir ingenting igjen til normale mennesker med vanlig forbruk! Jeg skulle kjøpe is til ungene i dag, men neida. Pinneis? Nei det er vi tom for. Grrrrr

Hamstring er smart når det er slike priser. Kan du ikke bare kjøpe en annen is?

 

Anonymous poster hash: 1b80e...3f3

Skrevet

GRATIS kondomer på helsestasjonen hele mai 😃

 

Anonymous poster hash: 74ee0...d01

Skrevet

 

De kommer jo fra de samme hønene...

 

Anonymous poster hash: 312af...b71

Nei, man betaler ekstra for økologiske egg fra frittgående høner. Alt annet er dyreplageri. Og øke en slik produksjon pga priskrig? Vanvittig.

 

Anonymous poster hash: 131c6...5f8

Skrevet

GRATIS kondomer på helsestasjonen hele mai

 

Anonymous poster hash: 74ee0...d01

 

Gratis hele året der!! For ungdommer, ja..... :Nikke:

 

Anonymous poster hash: c38ea...79e

Skrevet

Enig!!! Hamstring er bare flaut og skikkelig harry!!!

Kan ikke alle tenke litt på andre mennesker også!!!!!Anonymous poster hash: 0b781...791

Jeg forstår godt at folk hamstrer ting de vanligvis ville kjøpt. For eksempel at en småbarnsfamilie hamstrer småis på tilbud. Har de plass, holder de lenge og det er ganske praktisk å ha is på lager utover sommeren. 10kr for 10 lollipop-is, eller 22kr for 1 i butikken?

Problemet er jo hvis de ser at det er lite igjen, og de fortsatt velger å måke til seg siste smule. Da mener jeg det er vanlig folkeskikk å la noen få pakker være igjen til andre. Man kan være økonomisk, men trenger ikke å være grådig for det!

Skrevet

Toro brownies til 9.90 på rema og meny.

Toro brownies kostet kr. 7.30 på "min" REMA i dag.

 

Anonymous poster hash: 06a2d...198

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...