Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #1 Skrevet 10. mai 2016 Det er så mange pakker i det siste som kommer så sent. Dette er innenlands forsendelser. Hadde en pakke i april som lå en uke på terminal før den fant veien til post i butikk. Nå har jeg en pakke som i følge sporingen har lagt klar til utsending siden fredag klokken 9. Fortsatt samme melding på sporingen. Hadde nesten regnet med at den ville kommet seg videre i går ihvertfall. Jeg blir så frustrert. Jeg bestilte varen på onsdag. Det står 1-2 dagers levering. Jeg vet at torsdag var helligdag men den burde ihvertfall ha flyttet på seg. Ganske desperat nå ettersom jeg lever dagene uten mobil. Flere som opplever at posten er ufattelig trege? Anonymous poster hash: 7c4d9...568
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #2 Skrevet 10. mai 2016 Ja, jeg merker og det! Bestilte en trampoline som ble sendt fra lageret 28/4 og den har fortsatt ikke kommet! 😳 På sporingsnummeret står det bare at den er ankommet terminalen 4/5 og ikke noe mer! Irriterende! Anonymous poster hash: 14626...d84
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #3 Skrevet 11. mai 2016 Ja, jeg merker og det! Bestilte en trampoline som ble sendt fra lageret 28/4 og den har fortsatt ikke kommet! På sporingsnummeret står det bare at den er ankommet terminalen 4/5 og ikke noe mer! Irriterende! Anonymous poster hash: 14626...d84 Pakken min ble nå videresendt fra oslo i går. Vanligvis ville jeg kunne hentet den nå, men fortsatt intet annet nytt enn at den er sendt fra oslo. Grrrr. Men det går fremover da. Anonymous poster hash: 7c4d9...568
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #4 Skrevet 11. mai 2016 Den skal stå som innlevert terminal. Gjør den ikke det, ligger den fremdeles hos avsender. Mao. Avsenders feil, ikke posten. Anonymous poster hash: 6fc29...aaf
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #5 Skrevet 11. mai 2016 Ja, jeg merker og det! Bestilte en trampoline som ble sendt fra lageret 28/4 og den har fortsatt ikke kommet! På sporingsnummeret står det bare at den er ankommet terminalen 4/5 og ikke noe mer! Irriterende! Anonymous poster hash: 14626...d84 Da spør du på postkontoret. Mulig de har hoppet over innregistrering. Anonymous poster hash: 6fc29...aaf
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #6 Skrevet 11. mai 2016 Kanskje litt trege. Bursdagskortet mitt brukte 10 mnd på 20 mil Anonymous poster hash: 87437...00f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå