Gå til innhold

Er posten ekstra trege for tiden?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mange pakker i det siste som kommer så sent. Dette er innenlands forsendelser. Hadde en pakke i april som lå en uke på terminal før den fant veien til post i butikk.

 

Nå har jeg en pakke som i følge sporingen har lagt klar til utsending siden fredag klokken 9. Fortsatt samme melding på sporingen. Hadde nesten regnet med at den ville kommet seg videre i går ihvertfall.

 

Jeg blir så frustrert. Jeg bestilte varen på onsdag. Det står 1-2 dagers levering. Jeg vet at torsdag var helligdag men den burde ihvertfall ha flyttet på seg.

 

Ganske desperat nå ettersom jeg lever dagene uten mobil.

 

Flere som opplever at posten er ufattelig trege?

 

Anonymous poster hash: 7c4d9...568

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg merker og det! Bestilte en trampoline som ble sendt fra lageret 28/4 og den har fortsatt ikke kommet! 😳 På sporingsnummeret står det bare at den er ankommet terminalen 4/5 og ikke noe mer! Irriterende!

 

Anonymous poster hash: 14626...d84

Skrevet

Ja, jeg merker og det! Bestilte en trampoline som ble sendt fra lageret 28/4 og den har fortsatt ikke kommet! På sporingsnummeret står det bare at den er ankommet terminalen 4/5 og ikke noe mer! Irriterende!

 

Anonymous poster hash: 14626...d84

Pakken min ble nå videresendt fra oslo i går. Vanligvis ville jeg kunne hentet den nå, men fortsatt intet annet nytt enn at den er sendt fra oslo. Grrrr. 

 

Men det går fremover da. 

 

Anonymous poster hash: 7c4d9...568

Skrevet

Den skal stå som innlevert terminal. Gjør den ikke det, ligger den fremdeles hos avsender. Mao. Avsenders feil, ikke posten.



Anonymous poster hash: 6fc29...aaf
Skrevet

Ja, jeg merker og det! Bestilte en trampoline som ble sendt fra lageret 28/4 og den har fortsatt ikke kommet! På sporingsnummeret står det bare at den er ankommet terminalen 4/5 og ikke noe mer! Irriterende!

 

Anonymous poster hash: 14626...d84

 

Da spør du på postkontoret. Mulig de har hoppet over innregistrering.

 

Anonymous poster hash: 6fc29...aaf

Skrevet

Kanskje litt trege. Bursdagskortet mitt brukte 10 mnd på 20 mil

 

Anonymous poster hash: 87437...00f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...