Gå til innhold

Mensen? Hvor er du??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hatt sex, men har deltatt i seksuelle aktiviteter med mannen. Ikke klådd på meg selv etterpå som jeg kan huske. Gjør det bare når jeg dusjer og vasker meg der nede, men da er jo såpe og div. involvert... Han har kanskje vært i nærheten av meg der nede med penisen sin, men ikke så nær at en skulle tro det skulle være "farlig".

Så jeg tror ikke jeg er gravid, men jeg har vært kvalm de siste dagene og mensen skulle vært her forrige uke. Jeg har slitt med mye i det siste, mistet fam.medlemmer og hatt diverse sjokk. Er det veldig sannsynlig at det har utsatt mensen? Hvor mye skal til liksom? Var på legevakten en dag pga panikk. Så har vært ganske ille psykisk.

Anonymous poster hash: be1e6...669
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går ikke på prevensjon forresten. 

Skrevet

Hvor mye som skal til er nesten umulig å svare på.. Er du stresset, så kan mensen forsvinne.. Det høres virkelig ut som om det er derfor den er vekk. Er du fortsatt usikker, så ta en test.. Har ofte opplevd at mensen har kommet på kvelden etter test.. Har tydeligvis stresset pga det, og så ikke stresset mer.

Anonymous poster hash: 1c4c1...8fe
Skrevet

Man kan i hvert fall ikke bli gravid uten samleie. Her inne skulle man tro jomfru-Maria svangerskap er fullt mulig! Vil nok tro det er stresset som har forsinket den. Opplevd det selv.

Anonymous poster hash: 789ca...78d

Skrevet

Hva mener du med at han har vært nær med penis da?

Har mannen din hatt penis på innsiden eller ikke?

Har han ikke, er du ikke gravid :)

Hadde det vært så lett hadde folk blitt gravide i hytt og pine.

Jeg forstår ikke hvorfor du tror du er gravid om dere ikke har hatt sex?

Om ikke dere har samlet opp sæd og sprøytet det inn (med en gang)

Mensen kan av og til være forsinket, om du er kvalm, er du kanskje syk? Kanskje derfor den er forsinket?

Anonymous poster hash: 1e695...742

Skrevet

Hvor mye som skal til er nesten umulig å svare på.. Er du stresset, så kan mensen forsvinne.. Det høres virkelig ut som om det er derfor den er vekk. Er du fortsatt usikker, så ta en test.. Har ofte opplevd at mensen har kommet på kvelden etter test.. Har tydeligvis stresset pga det, og så ikke stresset mer.

Anonymous poster hash: 1c4c1...8fe

Jeg kommer ikke til å slutte og stresse etter test :) Men sikkert lurt å ta en. Bare for sikkerhetsskyld.

Skrevet

Man kan i hvert fall ikke bli gravid uten samleie. Her inne skulle man tro jomfru-Maria svangerskap er fullt mulig! Vil nok tro det er stresset som har forsinket den. Opplevd det selv.

Anonymous poster hash: 789ca...78d

Nei, men man vet jo aldri. Jeg blir jo omtrent gravid av å vaske underbuksene hans med mine ;)

Skrevet

Hva mener du med at han har vært nær med penis da?

Har mannen din hatt penis på innsiden eller ikke?

Har han ikke, er du ikke gravid :)

Hadde det vært så lett hadde folk blitt gravide i hytt og pine.

Jeg forstår ikke hvorfor du tror du er gravid om dere ikke har hatt sex?

Om ikke dere har samlet opp sæd og sprøytet det inn (med en gang)

Mensen kan av og til være forsinket, om du er kvalm, er du kanskje syk? Kanskje derfor den er forsinket?

Anonymous poster hash: 1e695...742

Ikke! 

Jo, i tilfelle det har kommet inn sæd. Jeg husker ikke. 

Og nei vi har ikke sprøytet inn noe :P !

Jeg er sikkert kvalm fordi jeg er sliten. Er sikkert derfor mensen ikke kommer. Håper bare den lar vente på seg halvannen uke til, skal i konfirmasjon til helga og de to første dagene av mensen er et blodbad! 

Så jeg trodde jeg skulle få forrige uke, tenkte at da er jeg ferdig til konf., men nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...