Gå til innhold

Endelig et lys i tunnelen :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Puh! Endelig har jeg fått orden på økonomien! Jeg klarte å få refinansiert boliglån uten å måtte selge noe eiendom. Nå får vi i første omgang 6000 mer å bruke/spare i mnd og om 1,5-2 år har jeg kun boliglån og studielån igjen. 

Så klart jeg vet jo at jeg har klart å rote det til selv, men nå har jeg også klart å fikse det. Så til dere som sliter økonomisk: Ikke gi opp! Prøv å unngå betalingsanmerkninger, snakk med kreditorer (selv om jeg ikke synes dette hjalp så mye når det var som verst, men de sendte i alle fall ikke saken videre til inkasso når jeg svarte og snakket med de). Ikke gi opp å prøve å refinansiere, selv brukte jeg Penger.no og klarte å få boliglånsrenten ned fra 2,65% til 2,15% :D 

 

Ingenting er umulig!   



Anonymous poster hash: 2dbc7...763

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...