Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #1 Skrevet 10. mai 2016 Puh! Endelig har jeg fått orden på økonomien! Jeg klarte å få refinansiert boliglån uten å måtte selge noe eiendom. Nå får vi i første omgang 6000 mer å bruke/spare i mnd og om 1,5-2 år har jeg kun boliglån og studielån igjen. Så klart jeg vet jo at jeg har klart å rote det til selv, men nå har jeg også klart å fikse det. Så til dere som sliter økonomisk: Ikke gi opp! Prøv å unngå betalingsanmerkninger, snakk med kreditorer (selv om jeg ikke synes dette hjalp så mye når det var som verst, men de sendte i alle fall ikke saken videre til inkasso når jeg svarte og snakket med de). Ikke gi opp å prøve å refinansiere, selv brukte jeg Penger.no og klarte å få boliglånsrenten ned fra 2,65% til 2,15% Ingenting er umulig! Anonymous poster hash: 2dbc7...763
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå