Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #1 Skrevet 9. mai 2016 Jeg har 3 års utdanning, han ingen og jeg har 14 år mer arbeidserfaring Ok med 30 kroner mer i timen? Burde jeg hatt mer? Anonymous poster hash: a458c...bae
Fullrulle86 Skrevet 9. mai 2016 #2 Skrevet 9. mai 2016 Hvor lang er en tau? Det kommer selvfølgelig an på hvilket yrke du har kontra mannen, hvilke arbeidsoppgaver, arbeidstider, type utdanning, lønna ift. til andre i bransjen, privat eller offentlig sektor osv. osv. En kan ikke sammenligne lønn viss de ikke er i samne bransje!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #3 Skrevet 9. mai 2016 Hvor lang er en tau? Det kommer selvfølgelig an på hvilket yrke du har kontra mannen, hvilke arbeidsoppgaver, arbeidstider, type utdanning, lønna ift. til andre i bransjen, privat eller offentlig sektor osv. osv. En kan ikke sammenligne lønn viss de ikke er i samne bransje! Vi jobber i samme bedrift. Han sekretær. Jeg jobber som fagperson. Anonymous poster hash: a458c...bae
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #4 Skrevet 9. mai 2016 menn tjener mest uansett omtrent. eller de kommer mest fordelaktig ut. Men nei det er ikke ok. Du bør ha en del mer enn han. Anonymous poster hash: 839fc...b9d
Fullrulle86 Skrevet 9. mai 2016 #5 Skrevet 9. mai 2016 Vi jobber i samme bedrift. Han sekretær. Jeg jobber som fagperson. Anonymous poster hash: a458c...bae Da er ikke 30 mer i timen OK for deg med utdannelse og erfaring!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #6 Skrevet 10. mai 2016 Da er ikke 30 mer i timen OK for deg med utdannelse og erfaring! Godt å høre! Har følt at det var urettferdig Anonymous poster hash: a458c...bae
Førstemann Skrevet 10. mai 2016 #7 Skrevet 10. mai 2016 Det kommer vel an på bransje og lønnssystem. i den bransjen jeg jobber er lønn forhandlet individuelt. Jeg for eksempel, har mye høyere lønn enn enkelte med lederansvar, selv om de har utdannelse og jeg ikke har. Lønna mi har jeg opparbeidet meg med hardt arbeid og innsats som har blitt belønnet i individuelt lønnsoppgjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå