Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #1 Skrevet 9. mai 2016 Men han respektere et nei, prøver i det minste så godt han kan. Jeg får helt vondt av han. Jeg avviser han hele tiden pga mitt eget selvbilde. Har gått opp over 10kg de siste 2 årene og jeg burde virkelig ta meg sammen og gå ned. Jeg er litt deprimert over andre ting og tenner ikke på noe pga kroppen min som den er nå. Føler meg bare stygg. Mannen min sier jeg er flott og tar på meg hele dagen, men det nytter ikke. Noe jeg kan gjøre imens jeg går ned de kiloene? Begynner idag! Anonymous poster hash: e5302...148
Isola&Lille+julegave Skrevet 10. mai 2016 #2 Skrevet 10. mai 2016 Jobbe med hodet ditt! Kanskje mannen syns du er finere nå enn for 10kg siden. Å sette hele livet på pause for 10kg er bare trist og unødvendig.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #3 Skrevet 10. mai 2016 Så heldig du er da! Nyt det!! Min tar aldri på meg.. Og sex, ja hva er egentlig det? #misunneligogskulleønskedetvarmeg Anonymous poster hash: d8d96...c10
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #4 Skrevet 10. mai 2016 Så heldig du er da! Nyt det!! Min tar aldri på meg.. Og sex, ja hva er egentlig det? #misunneligogskulleønskedetvarmeg Anonymous poster hash: d8d96...c10 Samme her! Jeg er også 10 kg tyngre. Mannen min var sparsom med komplimenter før og nå har jeg ikke hørt et kompliment på ett år eller mer. Tar aldri på meg og hvis jeg prøver meg på å stryke eller kose blir han irritert fordi det kiler eller det forstyrrer. Han hadde sikkert blitt med på sex innimellom om jeg hadde tatt initiativ, men jeg føler meg bare dum når vi har sex og trenger litt mer kroppskontakt i hverdagen for å føle noe fysisk. Du er kjempeheldig! Anonymous poster hash: 0bbc9...e8e
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #5 Skrevet 10. mai 2016 Samme her! Jeg er også 10 kg tyngre. Mannen min var sparsom med komplimenter før og nå har jeg ikke hørt et kompliment på ett år eller mer. Tar aldri på meg og hvis jeg prøver meg på å stryke eller kose blir han irritert fordi det kiler eller det forstyrrer. Han hadde sikkert blitt med på sex innimellom om jeg hadde tatt initiativ, men jeg føler meg bare dum når vi har sex og trenger litt mer kroppskontakt i hverdagen for å føle noe fysisk. Du er kjempeheldig! Anonymous poster hash: 0bbc9...e8e Signerer. Og jeg har ikke en gang lagt på meg etter 2 fødsler, han bare sluttet å ha sex og ta på meg. For 3 år siden. Anonymous poster hash: e8047...162
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #6 Skrevet 10. mai 2016 Du er heldig! Her er ingen nærhet å spore, han blir irritert. Vi har ikke sex heller, kan gå 6 mnd mellom.. Anonymous poster hash: 4a209...2f1
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #7 Skrevet 10. mai 2016 Samme gjør min mann. Og han avvises mye her også 😐 Jeg er så sliten og ufattelig trøtt, så jeg klarer ikke å få frem lysten i kroppen 😔 Mens han plukker og prøver seg hele tiden. Anonymous poster hash: abc88...8e0
Gjest Skrevet 10. mai 2016 #8 Skrevet 10. mai 2016 Kanskje han faktisk synes at du ser bedre ut nå? og ikke minst liker kroppen din mer etter at den har fått mer kjøtt på beina? Aner ikke hva du veier, men flott er du helt sikkert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå