Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #1 Skrevet 9. mai 2016 Jeg støtter røde kors og Frelsesarmeen. Jeg støtter også redd barna temmelig ofte, men ikke hver måned. Støtter også lokale lag og foreninger, mest pga barna. Har ikke fadderbarn og støtter ikke fast de store organisasjonene som arbeider i utlandet. Er dette ok? Hva støtter du? Hvorfor? Anonymous poster hash: f47f1...e20
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #2 Skrevet 9. mai 2016 Kreftforeningen.Fordi vi har mye kreft i familien og jeg har det også selv for øyeblikket! Anonymous poster hash: fa246...868
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #3 Skrevet 9. mai 2016 Kreftforeningen.Fordi vi har mye kreft i familien og jeg har det også selv for øyeblikket!Anonymous poster hash: fa246...868 Vet ikke om det er slike typer organisasjoner du mener,men det er de jeg støtter iallefall Anonymous poster hash: fa246...868
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #4 Skrevet 9. mai 2016 Jeg også støtter kreftforeningen, det hadde jeg glemt, etter min far fikk kreft. Han er nå i langtids remisjon heldigvis. Ja, det var slike organisasjoner jeg mente. Det har jo vært en del om å støtte veldedige formål her inne. Det virker som alle støtter sånn ved plan fadder barn, eller hva det nå heter. HI Anonymous poster hash: f47f1...e20
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #5 Skrevet 9. mai 2016 Leger uten grenser. Anonymous poster hash: 1bcc6...57a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå