Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #1 Skrevet 9. mai 2016 Flere som har erfaring med dette? Jeg spiser og spiser og spiser.... På helsedirektoratets anbefalinger for gravide står det at anbefalt ekstra matinntak i tredje trimester er to mellomåltider (som havregrøt og en frukt). De siste dagene har jeg vært så sulten, hele tiden. Hittil i dag har jeg spist: weetabix til frokost, to brødskiver til lunsj, to knekkebrød til mellommåltid og middag. Og nå er jeg jaggu sulten igjen.... Blir smågal! Anonymous poster hash: 89886...98c
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #2 Skrevet 9. mai 2016 Det hørtes ikke så mye ut. Jeg åt som en gal i siste svangerskap. Betraktelig mer enn du beskriver her. Anonymous poster hash: bbb1d...e22
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #3 Skrevet 9. mai 2016 Det hørtes ikke så mye ut. Jeg åt som en gal i siste svangerskap. Betraktelig mer enn du beskriver her. Anonymous poster hash: bbb1d...e22 Er mulig det ikke er så mye - men for meg er det to brødskiver ekstra hittil i dag, i tillegg til at middagsporsjonen er større en vanlig.. Anonymous poster hash: 89886...98c
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #4 Skrevet 9. mai 2016 Er selv i uke 29 og er sulten hele tiden! 😁 Anonymous poster hash: ce949...192
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå