Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #1 Skrevet 9. mai 2016 Fikk mensen til nesten vanlig tid, den var litt annerledes enn vanlig, først bare spotting de to første dagene, også en liten blødning tredje dagen. Føler egentlig ikke at det er noe, men har fryktelig vonde bryst, som bare blir vondere.. Så jeg lurer på hvor vanlig det er å ha en blødning rundt menstid når man er gravid? Anonymous poster hash: 71298...d0b
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 9. mai 2016 #2 Skrevet 9. mai 2016 Jeg hadde mensen når jeg var gravid utenfor livmoren.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #3 Skrevet 9. mai 2016 Ja, hadde en mens etter jeg ble gravid. Anonymous poster hash: 0a11f...677
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #4 Skrevet 9. mai 2016 Jeg hadde blødning to ganger i svangerskapet til ca samme tid som jeg ville hatt mensen. Jeg visste jeg var gravid da, så jeg sammenlignet det ikke med mensen akkurat, trodde det var sa første gangen. Men den største forskjellen var vel at det kom mer plutselig, når jeg får mensen kommer det først bare noen dråper i ca et døgn før det kommer ordentlig i gang, men denne gangen våknet jeg i en dam av blod. Anonymous poster hash: eda94...87a
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #5 Skrevet 9. mai 2016 Jeg hadde blødning to ganger i svangerskapet til ca samme tid som jeg ville hatt mensen. Jeg visste jeg var gravid da, så jeg sammenlignet det ikke med mensen akkurat, trodde det var sa første gangen. Men den største forskjellen var vel at det kom mer plutselig, når jeg får mensen kommer det først bare noen dråper i ca et døgn før det kommer ordentlig i gang, men denne gangen våknet jeg i en dam av blod. Anonymous poster hash: eda94...87a Var det en spontanabort da? Anonymous poster hash: 8f1ef...ef9
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #6 Skrevet 9. mai 2016 Ja. Vanlig mens. Og en uke etter at mensen var ferdig ble jeg lagt inn på sjukehuset pga. exu og ble operert. Anonymous poster hash: 31893...cff
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #7 Skrevet 9. mai 2016 Var det en spontanabort da? Anonymous poster hash: 8f1ef...ef9 Nei Anonymous poster hash: eda94...87a
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #8 Skrevet 9. mai 2016 Jeg har tidligere hatt to exu, og fjernet en eggstokk, så jeg innbiller meg at det ikke kan være det da "problemet" er operert bort Anonymous poster hash: 71298...d0b
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #9 Skrevet 9. mai 2016 Jeg har tidligere hatt to exu, og fjernet en eggstokk, så jeg innbiller meg at det ikke kan være det da "problemet" er operert bort Anonymous poster hash: 71298...d0b Kan jo være siden du fortsatt har en eggstokk igjen? Anonymous poster hash: 31893...cff
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #10 Skrevet 9. mai 2016 Kan jo være siden du fortsatt har en eggstokk igjen? Anonymous poster hash: 31893...cff Jo, sånn sett, men hva er oddsen for at det skal være noe galt med begge to?..Og når legene sjekket den under operasjonen så den helt fin og frisk ut..Jeg vil ikke tenke på atdet er en exu igjen.. Anonymous poster hash: 71298...d0b
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #11 Skrevet 9. mai 2016 Jo, sånn sett, men hva er oddsen for at det skal være noe galt med begge to?..Og når legene sjekket den under operasjonen så den helt fin og frisk ut..Jeg vil ikke tenke på atdet er en exu igjen.. Anonymous poster hash: 71298...d0b Håper ikke at du har det. Men ikke avfei det. Og skulle du være maks uheldig å faktisk ha exu igjen - da leverer du lottokupongen! Anonymous poster hash: 31893...cff
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #12 Skrevet 9. mai 2016 Håper ikke at du har det. Men ikke avfei det. Og skulle du være maks uheldig å faktisk ha exu igjen - da leverer du lottokupongen! Anonymous poster hash: 31893...cff Selvsagt ligger tanken og lurer, men nekter😋Men du sier noe der ang lotto😂 Anonymous poster hash: 71298...d0b
Singelmamma <3 <3 Skrevet 10. mai 2016 #13 Skrevet 10. mai 2016 Ja, jeg hadde kraftig mens og noen småblødninger til vanlig tid mens jeg var gravid. Det førte til at svangerskapet ikke ble oppdaga før i uke 35+0...
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #14 Skrevet 10. mai 2016 Ja, jeg hadde kraftig mens og noen småblødninger til vanlig tid mens jeg var gravid. Det førte til at svangerskapet ikke ble oppdaga før i uke 35+0... Ikke meningen å kuppe tråden hi, beklager, men må bare stille noen spm. Merket du ikke før nesten fullgått svangerskap at du var gravid? Jeg har hørt disse historiene, men ikke helt trodd det Hjelpes, for et sjokk det må ha vært? Følte du deg ikke gravid? La på deg? Kvalme? Spark? Og hva i all verden følte du når du kun hadde to uker å forberede deg til baby? Hjelpes, nå er jeg vist både frekk og nysgjerrig her... og litt for personlig... men la bare være å svar meg om jeg tråkket over her Jeg synes bare dette var så interessant Anonymous poster hash: b2f0f...5dd
Singelmamma <3 <3 Skrevet 10. mai 2016 #15 Skrevet 10. mai 2016 Ikke meningen å kuppe tråden hi, beklager, men må bare stille noen spm. Merket du ikke før nesten fullgått svangerskap at du var gravid? Jeg har hørt disse historiene, men ikke helt trodd det Hjelpes, for et sjokk det må ha vært? Følte du deg ikke gravid? La på deg? Kvalme? Spark? Og hva i all verden følte du når du kun hadde to uker å forberede deg til baby? Hjelpes, nå er jeg vist både frekk og nysgjerrig her... og litt for personlig... men la bare være å svar meg om jeg tråkket over her Jeg synes bare dette var så interessant Anonymous poster hash: b2f0f...5dd Jeg trodde også det var noe rart med slike historier. Jeg var hos lege fordi jeg trodde jeg hadde urinveisinfeksjon. Hadde ikke det og legen undersøkte meg videre. Fant en masse i magen, til høyre. Bestilte ultralyd til dagen etter, henvist med mistanke om svulst i magen. Ble forberedt på operasjon. Den natta skreiv jeg innlegg her på bim... Jeg hadde fem uker og to dager til termin. Enormt sjokk. Glede. Uvirkelig. Omveltning i livet. Mot slutten kjente jeg litt spark i ny og ne. Fin, lett og rask fødsel. Jordmora trodde ikke det var fødsel på gang og overså alarm fra mitt rom. Var innlagt pga overtid. Kom på fødestua ca 10-15 minutter før babyen rausa ut. 3170 gram, frisk og fin. Har i ettertid fått et til barn og hun sparka MYE. Vil alltid føle meg priveligert som fikk oppleve noe slikt som mitt første overraskende svangerskap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå