Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #1 Skrevet 9. mai 2016 Gresset skriker etter en klipp.. Har vært på farten i flere dager, og nå må jeg få ungene i seng.. Er det for sent å begynne og klippe kl 20...? Anonymous poster hash: 04642...b31
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #2 Skrevet 9. mai 2016 Gjør du det før kl. 22 er du innenfor loven. Anonymous poster hash: c1e68...375
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #3 Skrevet 9. mai 2016 Det vil jeg si. Men hadde det vært meg og hadde jeg hatt en nabo med barn under skolealder hadde jeg nok hørt med naboen om det var greit. Det og folk som er syke er de eneste hensyn jeg hadde tatt. Anonymous poster hash: e587c...723
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #4 Skrevet 9. mai 2016 Det bør gå helt fint, med mindre du vet om forhold hos noen av naboene som kan gjøre det problematisk for dem. Anonymous poster hash: f18f9...f8f
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #5 Skrevet 9. mai 2016 Det er innafor, med mindre det er noe spesielt hensyn å ta hos dine naboer. Anonymous poster hash: da6d3...d37
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #6 Skrevet 9. mai 2016 Veldig innafor. Anonymous poster hash: 5041c...53c
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #7 Skrevet 9. mai 2016 Her hos oss er det etter 20 eller aldri. Anonymous poster hash: 0611e...4ff
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #8 Skrevet 9. mai 2016 veldig innafor. Jeg hadde heller ikke spurt naboen om lov selv om de har barn i skolealder, med mindre du har en gressklipper som bråker noe helt ekstremt mye noe jeg tviler sterk på. Innen kl 22 er lovlig, så klipp i vei. Anonymous poster hash: 2ceed...f37
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #9 Skrevet 10. mai 2016 Se an.. men jeg hadde ikke blitt veldig blid om det begynte å dure etter leggetid for de to minste..har full forståelse for det, men de våkner så lett og har vindu mot naboen (dessverre).. så da blir det mye ekstra jobb med leggingen.. Anonymous poster hash: 7c6b2...1e2
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #10 Skrevet 10. mai 2016 Plenklipping er en del av dommeren. Hvorfor kan ikke folk heller se på det som et kjærkomment tegn på sommer og ikke som bråk. Bryr meg aldri om plenklipping, liker det faktisk, synes lyden og lukten gir ekstra sommerfølese. Har ikke plen selv enda. Men når jeg snart får det vil jeg sjeldent ha tid til å klippe utenom søndager eller kvelder etter 20. Anonymous poster hash: 5041c...53c
Marriet Skrevet 10. mai 2016 #11 Skrevet 10. mai 2016 Åh, det her minner meg om sommeren i fjor. Hadde et barn da som sov så lett. Våkna hele tiden og i tillegg livredd gressklipperlyden. All maskinlyd egentlig. Naboen klipte gresset annenhverdag på kveldstid. Jeg ble sprø. Følte jeg ikke kunne nekte dem heller. En solfylt dag gikk jeg bort til dem, med mini og snakka med dem om det. Fikk kaffe og det var veldig hyggelig. Jeg tilbydde at jeg eller mannen kunne klippe gresset dems annenhver dag på dagtid i stedet. Nabodama lo så hu grein! Ingen problem for dem å endre rutinen å klippe før seks. Så det gikk veldig fint. Nå tror jeg toåringen kan sove igjennom hva som helst så det vil ikke bli et problem i år
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #12 Skrevet 10. mai 2016 Åh, det her minner meg om sommeren i fjor. Hadde et barn da som sov så lett. Våkna hele tiden og i tillegg livredd gressklipperlyden. All maskinlyd egentlig. Naboen klipte gresset annenhverdag på kveldstid. Jeg ble sprø. Følte jeg ikke kunne nekte dem heller. En solfylt dag gikk jeg bort til dem, med mini og snakka med dem om det. Fikk kaffe og det var veldig hyggelig. Jeg tilbydde at jeg eller mannen kunne klippe gresset dems annenhver dag på dagtid i stedet. Nabodama lo så hu grein! Ingen problem for dem å endre rutinen å klippe før seks. Så det gikk veldig fint. Nå tror jeg toåringen kan sove igjennom hva som helst så det vil ikke bli et problem i år Annenhver dag? Fetisj for plenklipping eller? Anonymous poster hash: c1e68...375
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #13 Skrevet 10. mai 2016 Klipp i vei ☺️Folk som bosetter seg tett til andre må tåle at det er lyd også etter leggetiden til barna. Anonymous poster hash: e5669...61e
Gjest Darwinia:-) Skrevet 10. mai 2016 #14 Skrevet 10. mai 2016 Helt utafor! Man skal ALDRI klippe plenen. Man må jo ta hensyn til naboene! Unntaket er hvis man klipper med en litt sløv neglesaks. Da er det fritt frem.
Marriet Skrevet 10. mai 2016 #15 Skrevet 10. mai 2016 Annenhver dag? Fetisj for plenklipping eller? Anonymous poster hash: c1e68...375 Vet du det var galskap! De harva opp plenen året før og sådde nytt. De gjødsla og gjødsla. Det er den grønneste, fineste plenen jeg noen gang har sett. Håper det har roa seg litt nå.
LivetErEnLek Skrevet 10. mai 2016 #16 Skrevet 10. mai 2016 Jeg klipte plenen i går 20.00. Min minste lå inne og sov og de eldste hørte etter han. Hvis ikke jeg kan klippe etter at han er i seng, blir det jo aldri klipt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå