Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #1 Skrevet 9. mai 2016 Hvor ille er det? småkvalm og spiser mye og ofte Feks 2-3 brødskiver eller knekkebrød til frokost, spiste faktisk pølse og spagetti til lunsj her en dag! Litt middag.. Tørre knekkebrød med ost på kvelden. Cola, eller farris - syns det hjelper mot kvalme. Nå spiser jeg sjokolade også da. Har i alle mine svangerskap gått opp rundt 12-15 kilo og de første 12 ukene har vært verst mtp kosthold....Kaffe brekker jeg meg av. Stakkars foster. Idag har det gått i nøtter, ritz kjeks, pizza og cola. Anonymous poster hash: ae36f...738
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #2 Skrevet 9. mai 2016 Det er mer synd på fosteret hvis du ikke får i deg noe mat. Spis det du hatt lyst på så lenge du er kvalm, så kan du heller spise sunt når kvalmen går over. Anonymous poster hash: 946d3...3f5
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #3 Skrevet 9. mai 2016 Det er mer synd på fosteret hvis du ikke får i deg noe mat. Spis det du hatt lyst på så lenge du er kvalm, så kan du heller spise sunt når kvalmen går over. Anonymous poster hash: 946d3...3f5 Signerer denne. Men jeg var veldig dårlig og skikkelig plaget de første ukene av graviditeten. Så ille at jeg måtte legges inn på sykehus. ( ikke kvalmen ). Jeg fikk beskjed av kirurgene at barnet er en parasitt, så det " spiser" det og de stoffene det behøver av deg den første tiden. Så det er ingen fare. Spis det du klarer, å så kan du begynne med de sunnere tingene straks du føler deg bedre. Lykke til Anonymous poster hash: 5a74a...268
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #4 Skrevet 9. mai 2016 Ja, fosteret tar som regel det som det skal ha, så bare du får i deg mat er jo det kjekt. Du legger på deg helt gjennomsnittlig i svangerskapet, også, så det er jo bra. Anonymous poster hash: a391f...e54
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #5 Skrevet 9. mai 2016 Jeg levde på fanta, vann, appelsiner og ritz kjeks i 6 mnd 😂 Var kjempe kvalm! Når legen min fikk vite det sa hun til meg at : om det er det du klarer å spise uten å kaste opp så spis så mye du vill! Det er viktigst at du får i deg mat, om det så blir bitte litt middag å en pose appelsiner du får i deg den dagen. Så da gjorde jeg det! Prøvde å spise litt ordentlig mat hver dag men gikk mest i appelsiner... Anonymous poster hash: 37c22...764
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå