Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #1 Skrevet 9. mai 2016 Hva bruker dere som pysj om natten om sommeren? Min er veldig varm av natur og sover aldri med dyne, selv ikke på vinteren for det blir for varmt. Nå som sommeren er på vei og varmen er kommet så er det naturligvis mindre klær på barna. På dagtid går dette greit med kloring/kløing, men om natten er det helt ekstremt og det ser ut som om han har vært i slagsmål med en haug katter. Klør seg til blods på alle steder han kommer til. Om han har på langarmet/-beinet pysj så sover han veldig urolig og er gjennomvåt av svette. Han smøres godt daglig og er fin i huden, men klør mye fordi om. Anonymous poster hash: 539f4...f59
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #2 Skrevet 9. mai 2016 Prøvd tynne votter? Min sover i kortermet drakt. Han klør seg en del på lår og mage, så prøver å dekke det til. Anonymous poster hash: 707b3...bcf
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #3 Skrevet 9. mai 2016 Hun sover i t-skjorte og truse Hun klorer seg i søvne når det klør veldig, men om hun svetter klør det jo så hun ikke får sove. Ett av to onder liksom.. Holder neglene korte og filer dem når de er nyklipt så de ikke skal bli skarpe da Anonymous poster hash: 4016c...fa9
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #4 Skrevet 9. mai 2016 Klippe neglene veldig ofte, og helt ned. Må gjøre det på meg selv, for å ikke våkne opp klort i stykker. Anonymous poster hash: 120d3...ef6
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #5 Skrevet 9. mai 2016 Våtbandasjer her. Anonymous poster hash: e7ff7...ff2
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #6 Skrevet 9. mai 2016 Votter funker ikke lenger, de får han av. Det brukte jeg i fjor når han var baby. Klipper negler hele tiden, men han er så hard i kloringen at han får hull på huden uansett. Håper han vokser det av seg 😞 Anonymous poster hash: 539f4...f59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå