Gå til innhold

katt og flytting

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, har akkurat flytte fra oppland til fredrikstad med min katt, jeg bodde i fredrikstad før jeg flytte til oppland, nå har jeg flyttet tilbake til samme leilighet og lurer på om det er mulig og slippe ut katten, (7dager siden jeg flyttet, 2.mai 2016) katten er veldig urolig og vill gjerne ut, men vet ikke om det er lurt og slippe han ut, er det noen som vet om jeg må vente 2-3 uker eller om jeg kan slippe han ut nå? katten har vokst opp i denne leiligheten så han kjenner seg igjen. skal også kanskje snart flytte igjen, om 2mnd eller mer.

noen tips?

takk for alle svar jeg kan få :)

Anonymous poster hash: 08015...0a1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kjenner katten din best og vet hvordan den reagerer. Vi flyttet nettopp og jeg slapp ut katten etter 2 døgn. Da fordi han holdt på å klikke i vinkel inne og fordi jeg kjenner han så godt at jeg vet han holder seg i nærheten i starten. Hadde døra stående åpen mens han var ute og gikk ut med jevne mellomrom og ropte på han så han hørte meg og så at jeg var der. Noen katter må være inne i ukesvis før de er klare, andre klarer seg fint med ett par dager. 

Skrevet

Du kjenner katten din best og vet hvordan den reagerer. Vi flyttet nettopp og jeg slapp ut katten etter 2 døgn. Da fordi han holdt på å klikke i vinkel inne og fordi jeg kjenner han så godt at jeg vet han holder seg i nærheten i starten. Hadde døra stående åpen mens han var ute og gikk ut med jevne mellomrom og ropte på han så han hørte meg og så at jeg var der. Noen katter må være inne i ukesvis før de er klare, andre klarer seg fint med ett par dager.

Nøyaktig sånn gjorde vi også det, gikk så greit altså, bare prøv du HI. Regner med du har chipet katten din så om han skal forsvinne er det jo håp for å få den tilbake ☺

Skrevet

Nøyaktig sånn gjorde vi også det, gikk så greit altså, bare prøv du HI. Regner med du har chipet katten din så om han skal forsvinne er det jo håp for å få den tilbake ☺

Du burde ikke ha katt. Dersom du tar så lett på det. Du innser at samme hvor mye den er chippet, så forutsetter en chiplesing av man får tak på den ?

Skaff deg pinnedyr i stede. Du er en veldig uansvarlig katteeier.

Skrevet

Omg. Uansvarlige katteeiere som ikke burde hatt katt

Anonymous poster hash: b3620...93e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...