Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #1 Skrevet 9. mai 2016 Endelig er tiden for grillings! vi har pleid å ha bakt potet eller potetsalat til, men dette syns jeg er så kjedelig! Har fått tips om pastasalat, men lurte på hva pleier dere ha ved siden av kjøtt som blir grillet? Anonymous poster hash: 2b05f...8c0
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #2 Skrevet 9. mai 2016 Ovnsbakte båtpoteter, fløtegratinerte poteter, kokte nypoteter med litt olivenolje og grovt salt på, ris, pommes frites eller pasta Anonymous poster hash: ff141...614
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #3 Skrevet 9. mai 2016 Prøv couscous salat med vannmelon, feta naturell, vårløk og litt mynte. Pleier å kverne litt salt og pepper over og servere sammen med hjemmelaget hvitløksdressing og grillet kjøtt. Mmm gleder meg til barnet er født, da skal jeg lage dette og nippe til et glass kald hvitvin 😀 Anonymous poster hash: 8eed5...efa
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #4 Skrevet 9. mai 2016 Ris, grønnsakspyd på grillen, tzatziki. Anonymous poster hash: 4e721...ca5
Julie (: Skrevet 9. mai 2016 #5 Skrevet 9. mai 2016 Du lager potetsalaten selv, sant? Synes det er ganske godt Ellers er det godt å bake rotgrønnsaker på grillen
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #6 Skrevet 9. mai 2016 Coleslaw, grillet maiskolbe og bbq-saus. Anonymous poster hash: 33f5b...1ed
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #7 Skrevet 9. mai 2016 Kokte poteter (kokfaste, skjærer dem i biter) som jeg avkjøler og heller over en vinaigrette av hvitvinseddik, dijonsennep, olivenolje, salt, pepper og litt sukker. Strør finhakket rødløk over (og evt litt friske urter hvis jeg har). Anonymous poster hash: 0efa3...48c
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #8 Skrevet 9. mai 2016 Du lager potetsalaten selv, sant? Synes det er ganske godt Ellers er det godt å bake rotgrønnsaker på grillen Lager den selv ja, men jeg blir lei av den i lengden.. Anonymous poster hash: 2b05f...8c0
Love my kidz Skrevet 9. mai 2016 #9 Skrevet 9. mai 2016 Veksler mellom ris, pomfri/slottspoteter, potetmos, grønnsaksspyd, potetsalat, salat, bakt potet og saltbakte. Eeeelsker å grille 😛
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå