Gå til innhold

hjelp 7 barn tilsammen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtt en herlig god mann, han har 4 barn jeg 3.

Hans er ungdommer, mine går på barneskolen.

Flere med mange barn, og hvor det har gått bra?

 

Anonymous poster hash: ccc9b...028

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har "bare" fem barn til sammen, men jeg vil si det har gått bra. Dog merker jeg at det iblant er slitsomt og vanskelig å gi alle tid for å prate hvis det er noe feks. Men barna går godt overens og vi har det trivelig sammen. Jeg er glad for at det bare er oss voksne iblant, og bare to barn iblant og bare tre barn iblant. Mens jeg også gleder meg stort til alle kommer iblant.

 

Man merker at mange barn ikke trenger å bety mer mas. Tvert imot. De leker så godt sammen at det er nesten motsatt av den tradisjonelle regla "en er som en/ingen, to er som ti" eller hvordan den nå går. Jeg syns én er som ti og fem er som ingen/en noen ganger. Og det er null problem å ha med et ekstra barn hvis en av dem vil ha med en venn. Vi har en stor bil så alle kan være med i samme bilen på tur.

 

Alt i alt - veldig trivelig. Barna er mellom 8-13 år gamle.

 

Anonymous poster hash: e2c3b...86c

Skrevet

Særboere til barna flytter hjemmefra.

 

Anonymous poster hash: fc6f2...b01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...