Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #1 Skrevet 9. mai 2016 Og jeg har igjen 14000kr av lønna fra forrige mnd. ( og da er faste utgifter trukket, samt 2000kr til sparekonto) Bruker lite penger for tida😀 Lønner seg å ha bekkenløsning... 😂😂 Må se det positive i å være imobil.. Anonymous poster hash: 1841b...d51
sug lut Skrevet 9. mai 2016 #2 Skrevet 9. mai 2016 Enig med deg, bekkenløsning er det smarteste jeg noengang har hatt, økonomisk sett - og jeg hadde det før internettshopping var mulig, så jeg betalte ned hele studielånet. Hold ut!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #3 Skrevet 9. mai 2016 Svangerskapskvalme også. Da spiser man lite. Går stort sett i pysj og t-skjorte. Bruker hverken penger på mat eller shopping. 😊 Anonymous poster hash: cb710...100
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #4 Skrevet 9. mai 2016 😃😃😃 bra å se det positive i det 😊🖒 Her har det vært både svangerskapskvalme og bekkenløsning. Mens jeg var kvalm ble matbudsjettet ganske lavt, mannen gadd ikke å lage så store og gode middager, han trives godt med spaghetti og kjøttdeig😄🙊🙈 Men nå når jeg har kun bekkenløsning blir det både gode middager og nettshopping 😅 hjelper ikke sparekontoen for å si det sånn! Anonymous poster hash: f36fc...730
Soon to be mum Skrevet 9. mai 2016 #5 Skrevet 9. mai 2016 Jepp. Kjenner til det. 😂 Hadde svangerskapskvalme og bekkenløsning samtidig. Jeg brukte så lite penger at vi finansierte mesteparten av den ni måneder lange ulønnede permisjonen jeg hadde, på tross av at jeg tok taxi til jobb OFTE. Orket jo ikke å gå til trikken og deretter t-banen. 😂🙊
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #6 Skrevet 9. mai 2016 Godt å se at vi er flere i samme båt😂 Sparing til perm uten lønn høres bra ut ja😀 Anonymous poster hash: 1841b...d51
Hønemor30 Skrevet 10. mai 2016 #7 Skrevet 10. mai 2016 Da jeg ventet sønnen var det hverken inn med nettshopping eller få ting hjemkjørt, sparte masse på den på bekkenløsningen ja 😂 Ikke var det vanlig å fly på kjøpesenter o.l med babyen i permisjonstida heller så det året jeg gikk hjemme sparte jeg halve lønnen hver mnd..det var tider 😂😜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå