Salvador Skrevet 9. mai 2016 #1 Skrevet 9. mai 2016 I fjor kjøpte jeg nivea sun Kids, synes den er lett å smøre ut men selv om den liksom skal være ekstra vann avvisende renner den fort når det kommer vann på. Og så svir den veldig i øynene. Kjøpte også cosmica Kids, men den er et herk å smøre ut, og fører til mye hyl og skrik. Ellers liker jeg resultatet etterpå, ikke klissete eller fet hud, men den kan etterhvert samle seg litt i hudfolder (det blir hvite streker i nakken feks.) Er det noen som kan anbefale en god solkrem til barn? Som er enkel å smøre ut og som ikke gjør huden fet eller klissete?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #2 Skrevet 9. mai 2016 Jeg synes Dermica er helt grei å smøre på. Anonymous poster hash: d129a...c06
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #3 Skrevet 9. mai 2016 Vichy sin er bra. Anonymous poster hash: 8dcf7...d1b
Salvador Skrevet 9. mai 2016 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2016 Takk for svar ☺ fant den i en test fra forbrukerrådet og den har fått full pott 😀 da skal jeg teste dermica i år ☺
Salvador Skrevet 9. mai 2016 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2016 Vichy sin er bra. Anonymous poster hash: 8dcf7...d1b Ser den også har fått full pott, får teste begge to da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå