Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #1 Skrevet 9. mai 2016 Spydde mandag tirsdag i forrige uke. Var uggen onsdag. Men så ok torsdag. Fredag fikk jeg sterke magesmerter og diaré. Hele dagen. Har vært ok i helgen bortsett fra forkjølelse og lett feber. Nå sitter jeg igjen med diaré, sterke magesmerter og kaster opp. Men det som er så merkelig er at det kun er blank slim aktig oppkast. Litt skummende. Enda jeg har spist masse i går og hele helgen. Kjentes nesten ut som om det kom fra en annen plass enn magen. Jeg har også masse ekstraslag. Har også av og til brystsmerter. Som kommer av ekstraslagene Anonymous poster hash: d897a...d15
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #2 Skrevet 9. mai 2016 Ring legen Anonymous poster hash: 67b23...9f0
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #3 Skrevet 9. mai 2016 Ring lege. Oppkast og brystsmerter skal man vel ikke akkurat sitte på et mammaforum og lure på hva er. Her får du ingen vettige svar! Vær snill å bare kontakt lege! Anonymous poster hash: 3d413...e4c
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #4 Skrevet 9. mai 2016 Har time til lege om en time. Jeg er litt bedre nu. Anonymous poster hash: d897a...d15
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #5 Skrevet 9. mai 2016 Hvordan gikk det hos legen HI? Anonymous poster hash: a566b...14b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå