Gå til innhold

Hva er dette, oppkast igjen.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Spydde mandag tirsdag i forrige uke. Var uggen onsdag. Men så ok torsdag.

Fredag fikk jeg sterke magesmerter og diaré. Hele dagen.

 

Har vært ok i helgen bortsett fra forkjølelse og lett feber.

 

Nå sitter jeg igjen med diaré, sterke magesmerter og kaster opp. Men det som er så merkelig er at det kun er blank slim aktig oppkast. Litt skummende. Enda jeg har spist masse i går og hele helgen.

Kjentes nesten ut som om det kom fra en annen plass enn magen.

 

Jeg har også masse ekstraslag. Har også av og til brystsmerter. Som kommer av ekstraslagene

 

 

Anonymous poster hash: d897a...d15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring legen

 

Anonymous poster hash: 67b23...9f0

Skrevet

Ring lege. Oppkast og brystsmerter skal man vel ikke akkurat sitte på et mammaforum og lure på hva er. Her får du ingen vettige svar! Vær snill å bare kontakt lege!

 

Anonymous poster hash: 3d413...e4c

Skrevet

Har time til lege om en time.

 

Jeg er litt bedre nu.

 

Anonymous poster hash: d897a...d15

Skrevet

Hvordan gikk det hos legen HI?

 

Anonymous poster hash: a566b...14b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...