Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #1 Skrevet 9. mai 2016 Hvilken metode er best for å slanke seg? Anonymous poster hash: 7d77f...aba
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #2 Skrevet 9. mai 2016 Jeg foretrekker lavkallori da det ikke krever planlegging i like stor grad som lavkarbo. Går ned kjapt og greit på lavkallori og spiser jeg de rette tingene, kan jeg faktisk spise en god del. Har prøvd begge metodene, og min mening er at det ble for mye styr med lavkarbo kontra lavkallori. Anonymous poster hash: b0fc5...7f8
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #3 Skrevet 9. mai 2016 Synes lavkalori er best her og. Enklere å planlegge og får mer å variere med. I tillegg er det enklere å skjule slanking for unga, siden man kan spise det de spiser. Anonymous poster hash: d088b...30c
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #4 Skrevet 9. mai 2016 Synes det er lettest med lavkalori, iallefall når man har barn. Anonymous poster hash: af941...bdf
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #5 Skrevet 9. mai 2016 Godt å høre Enig med dere,trodde jeg var på viddene Anonymous poster hash: 7d77f...aba
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #6 Skrevet 9. mai 2016 Jeg stemmer for lavkarbo, men synes egentlig at du skal se på hvilken kroppstype du har og hvor mange kilo du vil ned. Har du eplefasong med stor mage og tynne bein, har du mest sannsynlig en grad av insulinresistens og bør da kanskje kjøre lavkarbo for å få bukt med hormonbalansen. Er du bare litt smålubben og vil ned 5-10 kg, så er sikkert lavkalori vel så bra. Anonymous poster hash: 66a48...d07
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #7 Skrevet 9. mai 2016 Jeg stemmer for lavkarbo, men synes egentlig at du skal se på hvilken kroppstype du har og hvor mange kilo du vil ned. Har du eplefasong med stor mage og tynne bein, har du mest sannsynlig en grad av insulinresistens og bør da kanskje kjøre lavkarbo for å få bukt med hormonbalansen. Er du bare litt smålubben og vil ned 5-10 kg, så er sikkert lavkalori vel så bra. Anonymous poster hash: 66a48...d07 Jeg vil ned ca 5-8 kg. Vet ikke hvilken form jeg har. Har mest på mage og lår og armer.. Anonymous poster hash: 7d77f...aba
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. mai 2016 #8 Skrevet 9. mai 2016 Lavkarbo funker som ei kule på meg. Grunnen er at jeg ikke trenger å spise så ofte og jeg kan spise meg mett på god mat. Lavkalori for meg krever at jeg spiser veldig ofte og lite (som jo selvsagt er det alle anbefaler og det som er mest fornuftig) og jeg føler jeg aldri blir mett.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #9 Skrevet 9. mai 2016 Du må jo telle kalorier på lavkarbo også da. Du går ikke ned i vekt om du spiser 3000 kalorier på en dag. Anonymous poster hash: 24cf1...c8b
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #10 Skrevet 9. mai 2016 Du må jo telle kalorier på lavkarbo også da. Du går ikke ned i vekt om du spiser 3000 kalorier på en dag. Anonymous poster hash: 24cf1...c8b nei du teller ikke kalorier på lavkarbo, men karbs. ett måltid vil kunne bestå av mer kalorier, men består av mye fett og proteiner, som gjør at du blir raskere mett og holder deg mett lengre, samt at lite karbohydrater gjør at du forbrenner fett. Anonymous poster hash: 5213d...783
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå