Gå til innhold

Hjelp til bh størrelse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir snart sprø 😄

Jeg har målt meg, er 89 under brystene og 102 over brystene. I følge kalkulator skal jeg ha 90a??

Jeg bruker 80D nå, og den er jo stor rundt(?)men puppen faller ut av cup (så den er vel for liten?) føler meg så DUM 😳

Anonymous poster hash: 1e7dd...98d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til en undertøysbutikk, og få hjelp til å finne riktig størrelse. Du kommer garantert til å merke det når du bruker rett størrelse, de aller fleste bruker faktisk feil.

Anonymous poster hash: 4ce1a...ffd

Skrevet

Mange som tuller med disse størrelsene, du er ikke alene om det :)

Jeg tror jeg er 75-76-77 under brystene, men kan ikke ha større omkrets enn 70 fordi de ellers ikke sitter, men sklir opp i ryggen. Jeg har fått meg målt i spesialbutikker og de gir meg alltid 70. De gangene jeg har prøvd 75 så bare rister de på hodet fordi den blir altfor stor. Det hender også jeg må ned i 65 i omkrets.

Så omkretsen må du nesten bare prøve deg frem med. Der kan det også ha mye å si kvaliteten du kjøper og modellen.

Om puppene faller ut så er cup'en enten for stor, for liten, eller bare helt feil form for brystene dine - ofte en kombinasjon av stor eller liten og feil form på cup'en.

Du får egentlig ingen særlig hjelp av meg. Jeg ville gått til en spesialforretning hvor de virkelig kan å tilpasse bh'er, da får du det riktig en gang for alle :)

Jeg prøvde en slik kalkulator nå, og iflg. den er jeg en størrelse 75 F, noe jeg vet er heeeelt feil for meg. I noen modeller må jeg kanskje opp i en 70 eller 65 F, men min normale størrelse er 70 E, og da er den perfekt tilpasset.

Jeg har aldri passet inn i de målene som er på butikkene i prøverommene heller. Fikk et nytt liv etter at jeg omsider fikk riktige bh'er til min kropp :)

Anonymous poster hash: 7f0ca...55c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...