Gå til innhold

Inspirert av merkelappinnlegget

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fjerner dere merkelapper før dere gir bort klær til fretex etc? Jeg gjør det og det er et j pes synes jeg 😳 Men alternativet blir å kaste klærne...ikke aktuelt å sende fra meg klær med fullt navn og tlfnr!!

Anonymous poster hash: e41cb...891

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ennå ikke gitt bort noe pga arver internt i familien så har ikke tenkt tanken. .. Hvordan fjerner dere lappene forresten?

Skrevet

Ja, pleier å rive av klistralappar, eller tusje over dersom det er skrive direkte på merkelappen.

Skrevet

Oj, det har jeg ikke tenkt på. Har gitt bort massevis av klær med fullt navn og telefonnummer i, gitt. Skjønner heller ikke hvordan man får bort lappene, da.

Anonymous poster hash: 3c09d...851

Skrevet

Fjernet eller vasket bort teksten med neglelakkfjerner de første årene.

Gjør ikke det lenger.

Står etternavn og tlfnr på våre.

Skrevet

Nei jeg lar de bare være. Har solgt og gitt bort til mange forskjellige, ingen som har ringt meg ennå. :P

Anonymous poster hash: 16d2b...b28
Skrevet

Fjerner navn og merkelapper ja. Gir bort alt til fretex, gidder ikke å selge brukteklær.

Anonymous poster hash: de93b...142

Skrevet

Ja fjerner alle lappene.

Anonymous poster hash: 27bff...d53
Skrevet

Jeg fjerner alle lapper.

Skrevet

Fjerner alt som ikke gis til kjente.

Anonymous poster hash: f43ce...0e7

Skrevet

Gir bort til familie og venner, så jeg ser ikke problemet med å la dem være på

Anonymous poster hash: 98426...a70
Skrevet

Gidder ikke bry meg med det.

Står kun fornavn og et uregistrert mobilnummer i klærne.

Anonymous poster hash: 2770f...7d3

Skrevet

Har bare fornavn på merkelappene. Hva er poenget med fullt navn og nummer på klær? Har det bare på ting som er lett å miste, som votter, solbriller o.o.

Skrevet

Har bare fornavn på merkelappene. Hva er poenget med fullt navn og nummer på klær? Har det bare på ting som er lett å miste, som votter, solbriller o.o.

Vi har navn og nummer på alt siden vi ikke gidder å bestille flere sett med merkelapper. :) Regner ikke med at noen ringer pga en mistet sokk, men det kan være greit hvis en parkdress eller en sykkel skulle komme bort.

Anonymous poster hash: 16d2b...b28

Skrevet

Men hva er det egentlig noen kan bruke den informasjonen til. Med mindre man har hemmelig telefonnummer er jo det tilgjengelig for alle. Og de som kjøper klærne på loppis eller Fretex vet jo ikke hvem det er snakk om. Opplys meg, for dette har jeg da aldri tenkt over. Gitt bort masse klær, sikkert masse med lapper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...