Gå til innhold

Da har jeg kastet typen på dør....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 30. Typen bidrar ikke med noe som helt her hjemme, absolutt ingenting! Jeg betaler alt av rekninger og mat...handler kanskje på kortet hans et par ganger i mmd. Hva han bruker pengene sine på? Jo, går ut hver bidige helg og bruker penger på øl. Søndagen tilbringer han alltid fyllesyk på sofaen. Jeg orker ikke mer av dette. Hva skal jeg med han?? jeg har også to barn fra et tidligere forhold. Blir ikke akkuratt stas å bli alenemamma igjen...og så med en liten baby...men jeg klarer ikke dette mer. Han skuffer meg gang på gang, og prioriterer aldri meg eller barna. Dette blir tøft...men jeg skal klare meg!

Anonymous poster hash: de7d4...f80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heier på deg. 👍

Anonymous poster hash: 74db0...980

Skrevet

Har dere snakket sammen før du hev han på dør? Altså der du sier hvor alvorlig det er? Parterapi? Du ble sammen med han for en grunn?

Anonymous poster hash: fb92d...ced

Skrevet

Har snakket med han så mange ganger om dette, har ikke tall på hvor mange ganger. Han har bare ikke selvinnsikt...han ser ikke at det er noe problem han. Så han bare fortsetter og fortsetter med samme oppførsel. Ble bedre rett etter jeg fann ut jeg var gravid..men de siste mnd har han vært tilbake til den gamle seg... HI

Skrevet

Jeg tror du har gjort det riktige. Hvis han virkelig ønsker å skape en familie med deg så kommer han nå til å endre livet sitt for å bevise for deg at han vil og kan. Tror jeg han vil gjøre det? Nei, det tror jeg ikke.

Du greier deg, Hi. Masse lykke til videre :)

Anonymous poster hash: dd56a...949
Skrevet

Jeg ville nok først testet hvordan han var som far og sett om han skjerpet seg før jeg kastet han på dør. Barnløse lever jo som regel et egoistisk liv med mye uteliv osv, det gjorde både jeg og samboeren før første barnet kom. Men vi begge endret oss til det drastiske den dagen sønnen vår kom til verden. Det blir nok tøft å bli alenemor igjen, men du har jo klart det før så er sikker på at det går bra for deg uansett hi! Bare du vet hva som er rett. Lykke til!

Anonymous poster hash: 5ce88...d54

Skrevet

Dette høres ikke ut som om det er noe haster så fælt at du ikke kan se hvordan det går etter fødsel. Du må ta høyde for et par ting.

Det er mange umodne gutter som blir til ansvarsfulle menn når de blir far/ i tiden etter. Bf har ikke samme konkrete forhold som deg til det som vokser i magen, du må gi ham en sjangs i en periode etter fødselen!

Du må også ta høyde for at hormonene som holder kroppen din gira nå og forbreder deg på omsorgen for barnet gjør deg litt ekstra "kravstor" ovenfor barnefar og beskyttende ovenfor barnet.

Jeg tror du har handlet for raskt, og at du kommer til å skjønne det og gi ham den perioden.

Kanskje det går, kanskje går det ikke i lengden.

Anonymous poster hash: 355dc...7ea

Skrevet

Det har vært så utrolig mye frem og tilbake med oss pga hans oppførsel, umodenhet og egoisme. Jeg takler det ikke mer. Mulig han hadde forandret seg etter babyen hadde komt, men han har ødelagt så utrolig mye mellom oss allerede, så ser bare ikke helt hvordan ting skal kunne bli bra. Han tapper meg for energi, og jeg kjenner at jeg har det bedre uten han. Hørte fra noen felles bekjente at han var ute og drakk øl i dag/kveld også, og hadde det morsomt med å fortelle at han var blitt kastet ut. Sier litt om hvordan han er... 😏 HI

Skrevet

Mange menn er håpløse rett før barnet ble født. Min var ute nesten hver helg med gutta som var singel. Jeg holdt på å krepere. Idag er han verdens beste far og jeg er skikkelig bortskjemt som har han som står opp med barna hver helg. Jeg har tette graviditeter så han tar hensyn til at jeg er mer sliten, mye oppe om natten. Han leker, hjelper i huset og står på hele dagen. Reagerte likevel på det med betaling jeg tror du finner fort ut om han er noe å satse på.

Anonymous poster hash: d1f31...2bb

Skrevet

Enda et eksempel på at det kan være greit å kjenne en mann før man velger å få barn med han.

Anonymous poster hash: 0e733...0d2

Skrevet

Jeg har ikke akkuratt valgt å få barn med han, minipillen funket tydeligvis ikke optimalt, dermed skjedde det, og abort var uaktuelt... HI

Skrevet

Klarer ikke å synes synd på deg. Man setter ikke barn til verden med en slik "mann".. "Abort var uaktuelt"? Vel, da burde du holdt deg unna sex med en slik idiot. Stakkars ufødte barn.

Anonymous poster hash: 295c5...15f
Skrevet

Tror nok barnet skal få det helt fint sammen med meg og søskenene sine. Så akkuratt det skal du ikke bekymre deg for 😊 HI

Skrevet

Tror nok barnet skal få det helt fint sammen med meg og søskenene sine. Så akkuratt det skal du ikke bekymre deg for HI

Det tviler jeg ikke på - men, det hadde nok fått det enda bedre om det hadde vært en kompetent far med i bildet.

Anonymous poster hash: 295c5...15f

Skrevet

Ikke lytt til sånne surmaga kommentarer! Flott at du kastet typen på dør og tok voksenansvar - når den andre overhodet ikke er voksen nok. Selvfølgelig leit at faren ikke fungerer, men det betyr ikke at abort er svaret eller burde være løsningen.

Jeg heier på deg, dette fikser du og det høres ut som at du har tatt riktig beslutning for deg og alle barna!

Anonymous poster hash: 492d3...a0d

Skrevet

Viser en mann så lite interesse for deg og det kommende barnet så ser jeg ikke helt hvorfor du skulle være med han. Det sier seg selv at du får det bedre uten.

Lykke til med alt som fremtiden bringer.

Anonymous poster hash: b96ab...044

Skrevet

Jeg har aldri skjønt hvorfor det er greit at far oppfører seg som en drittsekk/slask/"singel ungkar" i tiden før og etter en baby. Alltid er det unnskyldninger om at det er en stor omveltning for far osv. Det er da en stor omveltning i livet til mor også?! Og det er gjerne hun som har hovedansvaret med mating dag og natt, oppvåkninger og nattevåk. Men du ser da sjeldent mor på byen for å drikke seg drita hver helg..

Anonymous poster hash: 5b74b...4be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...