Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #1 Skrevet 8. mai 2016 Er 24 uker gravid og har plutselig fått så vondt i baken, akkurat i selve rumpehullet. Sjekka med speil og der var det en utposning. Regner med at det er en hemoroide, men hva hjelper mot det? Er så ubehagelig at det gjør vondt å sitte. Føles som en betent kvise, men er ikke det... Anonymous poster hash: 93666...08f
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #2 Skrevet 8. mai 2016 Du har min største medfølelse!!!! Hadde det sist svangerskap, og det var j........! Kjøp alcos anal eller sheriproct ( skrives vel ikke helt sånn, men nesten) på apoteket. Reseptfritt. Jeg følte sheriproct funket best i den akutte fasen. Når hemmoriden kom bort, brukte jeg alcos anal til forebygging... Nå har jeg startet med knallhard avf igjen..ingenting hjelper føler jeg. Så sjanse for hemmoride er her igjen... Er 27 uker på vei nå... Anonymous poster hash: 953de...4ce
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #3 Skrevet 8. mai 2016 Takk! Skal kjøpes i morgen den dag! Har ikke hard avføring, men fikk de elendige hemoroidende alikevel. Er skikkelig rævva:D! Anonymous poster hash: 93666...08f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå