Gå til innhold

Venninnelørdag i Oslo?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du ha funnet på hvis du og ei venninne skulle ha en skikkelig kosedag en lørdag i Oslo? Butikker, spisesteder, severdigheter og så videre :)

 

Anonymous poster hash: 28041...36a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha spist Dim Sum, drukket øl i Frognerparken!

 

 

Anonymous poster hash: cae01...a41

Skrevet

Så herlig! 👍🏼😃 Spist lunsj med et glass rosè, tuslet rundt og sett i butikker. Er det fint vær, så anbefales Sørenga! 😊

Skrevet

Sett utstilingen på Hennie onstad senteret

Lunsj på grunerløkka/Mathallen feks

Shoppet oss gjennom Bogstadveien

Vin i Frognerparken

Spist middag på en bedre restaurant og en tur på byen!

 

Anonymous poster hash: 51f71...96f

Skrevet

Takk for gode svar :)

 

Anonymous poster hash: 28041...36a

Skrevet

Shoppet ned hele Bogstadveien og Hegdehaugsveien og avsluttet med sen lunsj/brunsj på Bølgen og Moi. Der er det alltid høy stemning på lørdager. 🍾☀️ Skal forresten dit selv på lørdag. 😊

 

Anonymous poster hash: 5491b...609

Skrevet

Helt ærlig: En lang sykkeltur i Marka. Men jeg bor i Oslo og synes shopping er mer nødvendighet enn gøy. Glad i god mat da, så det hører jo med. Middag på Brasserie France, kanskje?

 

Anonymous poster hash: e90d2...d4e

Skrevet

Så herlig! 👍🏼😃 Spist lunsj med et glass rosè, tuslet rundt og sett i butikker. Er det fint vær, så anbefales Sørenga! 😊

Sørenga? Gode burgere der, definitivt, men ellers skjer det jo null og niks der egentlig.

 

Anonymous poster hash: d1db9...afb

Skrevet

Sørenga? Gode burgere der, definitivt, men ellers skjer det jo null og niks der egentlig.

 

Anonymous poster hash: d1db9...afb

Da har du ikke vært der på en solskinnsdag! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...