Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #1 Skrevet 8. mai 2016 jeg gjikk fra samboer for 2 mnder siden. har 3 barn. han har barna annakvar helg. har fått ny kjæreste. men han bor 3 timer unna. vi møtest annakvar helg når jeg ikke har barna. vi har de veldig fint ilag og har funnet tonen veldig godt. alt har sjedd veldig fort føler jeg nå. men vi ble bang forelsket og er de enda. de som er er at han kan ikke flytte hit her jeg bor og de gjør meg veldig usikker om de er noe å satse på. kan jo ikke bare flytte dit heller med 3 barn som er etablert her på skole og bhge. ( på sikt selfølgelig, blir ikke i år) så jeg blir litt stresset av å tenke på de hele tiden. og lei. jeg skulle jo likksom være singel og nyte livet. så er sur på meg selv fordi jeg forelsket meg så fort etter bruddet. føler meg fanget. han jobber en del på sin jobb og har mange oppdrag utenom. så han sa de idag at vi ikke kom til å se hverandre så masse i sommer fordi han skulle jobbe. ble lei meg fordi han prioriterer de. han skal ikke ha ferie før i september. jeg kan sitte å gråte på kvelden fordi jeg savner noen her i hverdagen. gråter og er lei meg ofte. sitter ofte å bare stirrer ut i luften og tenker på fremtiden for meg og mine barn som jeg elsker over alt på jord. kansje jeg burde snakke med noen om tankene mine? takk for at du ville lese. Anonymous poster hash: ee83f...7ef
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #2 Skrevet 8. mai 2016 Sorry, dette var kaos.. Anonymous poster hash: 7566a...466
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #3 Skrevet 8. mai 2016 jeg gjikk fra samboer for 2 mnder siden. har 3 barn. han har barna annakvar helg. har fått ny kjæreste. men han bor 3 timer unna. vi møtest annakvar helg når jeg ikke har barna. vi har de veldig fint ilag og har funnet tonen veldig godt. alt har sjedd veldig fort føler jeg nå. men vi ble bang forelsket og er de enda. de som er er at han kan ikke flytte hit her jeg bor og de gjør meg veldig usikker om de er noe å satse på. kan jo ikke bare flytte dit heller med 3 barn som er etablert her på skole og bhge. ( på sikt selfølgelig, blir ikke i år) så jeg blir litt stresset av å tenke på de hele tiden. og lei. jeg skulle jo likksom være singel og nyte livet. så er sur på meg selv fordi jeg forelsket meg så fort etter bruddet. føler meg fanget. han jobber en del på sin jobb og har mange oppdrag utenom. så han sa de idag at vi ikke kom til å se hverandre så masse i sommer fordi han skulle jobbe. ble lei meg fordi han prioriterer de. han skal ikke ha ferie før i september. jeg kan sitte å gråte på kvelden fordi jeg savner noen her i hverdagen. gråter og er lei meg ofte. sitter ofte å bare stirrer ut i luften og tenker på fremtiden for meg og mine barn som jeg elsker over alt på jord. kansje jeg burde snakke med noen om tankene mine? takk for at du ville lese. Anonymous poster hash: ee83f...7ef sånn er det, men det blir bedre. Det har skjedd mye i livet ditt på en gang. Det er lett å bli usikker på noe nytt og hvertfall hvis du allerede nå tenker så langt fremover i tid. Ta et steg tilbake, vær med venner, ta vare på deg selv, snakk med noen! Det blir bedre etterhvert! Anonymous poster hash: 7188a...133
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå