Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #1 Skrevet 8. mai 2016 Vi hadde det ikke bra sammen. Prøvd en gang før også, 15 år. Likevel tar jeg meg i å angre og tenke at jeg burde ha skjerpet meg, at vi sikkert hadde d bra og:( Ting er bare så rart og annerledes:( Anonymous poster hash: 8f720...e86
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #2 Skrevet 8. mai 2016 Vi hadde det ikke bra sammen. Prøvd en gang før også, 15 år. Likevel tar jeg meg i å angre og tenke at jeg burde ha skjerpet meg, at vi sikkert hadde d bra og:( Ting er bare så rart og annerledes:( Anonymous poster hash: 8f720...e86 Ingen vonde ord vær så snill. Har det vondt nok. Vi har to barn sammen som tar samlivsbruddet veldig godt. Vi prøvde i tre år, hadde ikke sex, det bld meg i mot. Han dikterte meg og var egoist. Nå tenker jeg på det som var ok, og har glemt alt d som var vondt:( HI Anonymous poster hash: 8f720...e86
sug lut Skrevet 8. mai 2016 #3 Skrevet 8. mai 2016 Du savner det som kunne ha vært, og framtida som ikke ble. Men om du er ærlig så savner du nok ikke det som faktisk var.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #4 Skrevet 8. mai 2016 Savnet eksen en stund, ca et halvt år, men det jeg savnet var mest å ha "noen" der, noe han egentlig ikke var. I dag, litt over 2 år siden bruddet har jeg det strålende uten han og er bare glad for at han er noen andre sitt problem. Litt kjipt å forholde seg til han ang barna, men prøver og feiler om hverandre så det går sin gang :-) Anonymous poster hash: 8d1a4...d2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå