Gå til innhold

Savnet deres eksen etter bruddet???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde det ikke bra sammen. Prøvd en gang før også, 15 år.

Likevel tar jeg meg i å angre og tenke at jeg burde ha skjerpet meg, at vi sikkert hadde d bra og:(

 

Ting er bare så rart og annerledes:(

 

Anonymous poster hash: 8f720...e86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde det ikke bra sammen. Prøvd en gang før også, 15 år.

Likevel tar jeg meg i å angre og tenke at jeg burde ha skjerpet meg, at vi sikkert hadde d bra og:(

 

Ting er bare så rart og annerledes:(

 

Anonymous poster hash: 8f720...e86

Ingen vonde ord vær så snill. Har det vondt nok.

Vi har to barn sammen som tar samlivsbruddet veldig godt.

Vi prøvde i tre år, hadde ikke sex, det bld meg i mot. Han dikterte meg og var egoist. Nå tenker jeg på det som var ok, og har glemt alt d som var vondt:(

 

HI

 

Anonymous poster hash: 8f720...e86

Skrevet

Du savner det som kunne ha vært, og framtida som ikke ble. Men om du er ærlig så savner du nok ikke det som faktisk var.

Skrevet

Savnet eksen en stund, ca et halvt år, men det jeg savnet var mest å ha "noen" der, noe han egentlig ikke var. I dag, litt over 2 år siden bruddet har jeg det strålende uten han og er bare glad for at han er noen andre sitt problem. Litt kjipt å forholde seg til han ang barna, men prøver og feiler om hverandre så det går sin gang :-)

 

Anonymous poster hash: 8d1a4...d2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...