Gå til innhold

Hvor ofte er dere på fest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er stort sett bedt på festlig lag hver helg og lurer egentlig på om vi har en helt bizzar omgangskrets når jeg ser noen av trådene her inne. Vi har en ganske stor omgangskrets så det er ikke så ofte de samme som inviterer.

Anonymous poster hash: 7d0c3...1f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er aldri på fest, har ingen venner som fester. Møter jo venner da, men som regel på dagtid med barn i helgene eller uten barn på ukedagene.

Mannen tar gjerne en fest "med gutta" 4-6 ganger i året

Anonymous poster hash: 074f8...fcd

Skrevet

Hver helg med alkohol? Mye. Kanskje 1x i mnd her og mer hadde jeg ikke giddet.

Anonymous poster hash: 138e1...de6

Skrevet

Aldri

Anonymous poster hash: be922...e9d

Skrevet

Vi er som regel på en fest i året (men da med barn). Masse familier. Ellers så er det hvis det er noen som fyller rundt år.

Anonymous poster hash: d3001...8d0
Skrevet

Som i fest med alkohol? Vel, vi var ute i går, først drakk vi litt her hjemme, før vi dro til puben for live musikk og samvær der nede.. Men før det hadde vi ikke vært ute siden nov/des 2014, har ikke så ofte barnevakt, så når vi har det, blir det så vi prioriterer husarbeid som er vanskelig å gjøre med ungene i hus ol.

Skulle gjerne hatt mer "fri" når vi har barnefri (har barnefri over natten ca 5 ganger i året max) så vi hadde hatt noe mer tid til forholdet og vennskap også, vi er som regel på forskjellige steder, og ordner hvert vårt når vi har fri.

Skrevet

Fylle-fest? Tja...hvert 2.-3. år kanskje? Hvis jeg må.

Familie-fest med barn, type større middagsselskap? 2-4 ganger i året.

Er derimot på middagsselskap (med barna) en gang i mnd ca. Nyter gjerne alkohol da, men ingen blir fulle.

Anonymous poster hash: ae089...740
Skrevet

Prøver å få med meg bursdagsselskap hos mine nærmeste venner, så det blir en til to ganger i året

Anonymous poster hash: 057da...e32

Skrevet

1-2 ganger i året..

Anonymous poster hash: e7759...f7c

Skrevet

Har ikkje Vært på fest siden julebordet. Mulig det blir en sommerfest I løpet av sommeren. Så vi er på fest 2 ganger I året... verken jeg eller mannen er så veldig glad I alkohol, dessuten har vi 3 barn og vi er begge I full jobb så vi er ganske slitne etter en lang arbeidsuke. Så avslapping og aktiviteter med barna prioriteres foran festing og annen voksen moro 😊

Skrevet

Vi er stort sett bedt på festlig lag hver helg og lurer egentlig på om vi har en helt bizzar omgangskrets når jeg ser noen av trådene her inne. Vi har en ganske stor omgangskrets så det er ikke så ofte de samme som inviterer.

Anonymous poster hash: 7d0c3...1f8

Det spørs jo helt hva dere mener med "festlig lag" da? Er det fest med barn og hele familier? Middag/ost og vin eller vorspiel? Blir dere fulle? Er dere fyllesjuke dagen etter? Er barna med eller er de hjemme?

For meg er "festlig lag" og "fest" to forskjellige ting. Det første kan romme mye mer.

Anonymous poster hash: 75909...b76

Skrevet

Fest med alkohol hvetfall 1 gang i måneden.. Kanskje 2 😀 Mye venninner uten barn og har mye bArnevakt 😀

Anonymous poster hash: 13621...259

Skrevet

Fest?hva er det?!😱

Anonymous poster hash: ed443...d54

Skrevet

Vi er i bursdagsselskaper, familieselskaper og treffer venner jevnlig, men "fest" er det ca hvert 3. År.

Anonymous poster hash: fee8e...c11

Skrevet

Et par ganger i året. Da gjennom jobben. Har ikke omgangsvenner på den måten. 

Skrevet

svært sjelden, sist gang var Desember 2013

Skrevet

Jeg prioriterer de fire jobbfestene vi har hvert år. Drar gjerne i bursdag til nær venner, men de fleste er i overgangen fra student til fast jobb, så bursdager blir ikke så mye feiret lenger. 

Så har vi mange bursdager i familien, men det er vel mer besøk enn fest. 

Anonymous poster hash: e00b6...e4a
Skrevet

Jeg prioriterer de fire jobbfestene vi har hvert år. Drar gjerne i bursdag til nær venner, men de fleste er i overgangen fra student til fast jobb, så bursdager blir ikke så mye feiret lenger. Så har vi mange bursdager i familien, men det er vel mer besøk enn fest.  Anonymous poster hash: e00b6...e4a

I min familie og omgangskrets feirer alle bursdagene sine, uansett om du er 5, 15, 25 eller 95 for den del.

Skrevet

I min familie og omgangskrets feirer alle bursdagene sine, uansett om du er 5, 15, 25 eller 95 for den del.

Det gjør vi i min familie også. Men du tenker kanskje på den at venner ikke feirer lenger? De feirer, men gjerne da rolig familieselskap, og ikke vennefest. 

Anonymous poster hash: e00b6...e4a

Skrevet

Jeg er kanskje på fest en gang i året. Det samme gjelder mannen.

Skrevet

1 gang i året, eller hvert andre år.

Jeg er såååå ferdig med fest. Ferdig med det før barn heldigvis..

Anonymous poster hash: 8c444...8cc

Skrevet

Et par ganger i året, kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...