Gå til innhold

Hater å være samboer til tider.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så lei av at et annet menneske skal bry seg med absolutt alt jeg gjør. 

I dag har jeg vært alene, uten barn eller mann i noen timer. For første gang på leeeeenge. Jeg var fyllesjuk så jeg orket ikke å gå ut i sola (selvom den er kjempefin), gadd ikke ordne frokost og spiste en pose chips i stedenfor (jeg gjør aldri sånt ellers) og har bare ordna negler, hår og sånt på sofaen. 

Første kjæresten sier når han kommer hjem er " sitter du inne nå? når det er så fint vær?" 

"Skal du stripe håret lyst? skulle ikke du ha det mørkt igjen da?"

"Tenkte kanskje du kunne bli med å gå en tur, men ser jo ikke ut som det går akkurat.." (jeg har stripehette på) 

Herregud.. jeg følte meg avslappet for første gang på leeenge før han kom hjem. Men nå fikk jeg en sånn utrolig ubehagelig indre uro og føler meg drit. 

Savner å bo alene innimellom...... 

Hvordan har dere det? 

Anonymous poster hash: a609b...c6c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, også. "Har du fått i deg frokost da?" 

Meg "Spiste chips. Funka i dag"

"Åjaaa........" 

Leave me alone :P 

Anonymous poster hash: a609b...c6c
Skrevet

Du trenger ikke bo sammen med noen om du ikke vil.

Anonymous poster hash: d0432...d7b

Skrevet

Han bry seg da ikke med alt du gjør men han lurte på om du hadde fått i dag mat og vill være med ut og gå! Du hadde da vært alene i flere timer så jeg syns du kunne gått ut kanskje du ikke hadde vært så grinete da!

Skrevet

En dag du er fyllesyk er ikke dagen å bli så irritert på andre eller ta egne tanker veldig på alvor.

Se en dag du er i god form om du er like negativ til samboerskapet. I så fall må du gjøre noe for å bedre samboerskapet.

Anonymous poster hash: 8f579...c5a
Skrevet

En dag du er fyllesyk er ikke dagen å bli så irritert på andre eller ta egne tanker veldig på alvor.

Se en dag du er i god form om du er like negativ til samboerskapet. I så fall må du gjøre noe for å bedre samboerskapet.

Anonymous poster hash: 8f579...c5a

Veldig enig i denne.

Jeg har behov for alenetid, og får det fordi jeg sier i fra om det! Øv deg på å si i fra før du er drittlei.

Min alenetid er som regel bading :)

Anonymous poster hash: f9841...6cc

Skrevet

Gid noen hadde spurt meg om jeg hadde fått i meg frokost eller om jeg ville være med ut på tur. Joda, jeg er samboer og kunne virkelig tenkt meg å bo alene iblant, men ikke pga det som virker som ren omtanke på meg..

Anonymous poster hash: 1c2df...0ae

Skrevet

Jeg gidder ikke å bo sammen med en mann av mange grunner. Bla alt hensynet man må ta, lite alenetid, uenigheter om barneoppdragelse, kritikk for småting osv.

Tror ikke jeg kommer til å klare å bo sammen med noen når ungene flytter ut heller. Dritdeilig å være eneste sjef i hjemmet og å nyyyyyte roen på kveldene☺️

Anonymous poster hash: 7fbf5...247

Skrevet

Syntes han hørtes ut, som en som bare bryr seg om deg.

Jeg har bodd alene i 8 år, og jeg skulle gjerne hatt en samboer, som brydde seg om meg, og ville ha meg med på tur.

Anonymous poster hash: 1765e...a71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...