Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #1 Skrevet 8. mai 2016 Bf er sliten og fyllesyk hver helg. Stor sett i hverdagene også, etter en dag på jobb. Vi har et barn sammen men er ikke samboer. Barnet vårt ringer bf ofte for å tilbringe tid sammen med han, men bf sier at han er "opptatt" (fyllesyk). Nå er det blitt slik at han kun har samvær med barnet 4 til 5 timer annenhver søndag. Barnet får ikke tilbud fra bf om å ha samvær oftere. Jeg ønsket at de er mer sammen men han kommet alltid med unnskyldninger. Nå er det blitt slik at barnet ikke vil ha med bf på ferie til sommeren, barnet ønsket ikke ringe bf mer, bsrnet ønsket ikke at bf kommer i barnets bursdag. Barnet fyller 6 år snart, men ønsket ikke at bf skulle komme... 😱 Hva kan jeg si til bf? Hvordan kan jeg hjelpe? Barnet er så skuffet og lei seg. Anonymous poster hash: 83287...614
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #2 Skrevet 8. mai 2016 Hvis han drikker så mye nesten daglig så er han på god vei til å utvikle alkoholisme, om han ikke allerede har gjort det. Jeg ville nok blitt veldig tydelig med ham. Spurt han hvilket forhold han ønsker å ha til sitt barn, om han er glad i barnet, om han bryr seg om at barnet har det bra eller ikke. Og så ville jeg fortalt hvordan barnet opplever den stadige avvisningen fra ham, fortalt ham at barnet ikke vil ha ham tilstede i bursdagen, være med på ferie osv. og forklart at årsaken til at barnet ikke ønsker det er at det føler seg avvist fordi han ikke gjør nok for å ha et godt forhold til barnet. Jeg ville fortalt rett ut at jeg var klar over hvor mye han drakk, og jeg ville anbefalt ham å ta kontakt med legen sin for å få hjelp til alkoholproblemene sine. Og hvis det er slik at han drikker så mye og likevel kjører bil, da ville jeg lagt inn et tips til politiet på ham. Anonymous poster hash: 2b68c...52f
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #3 Skrevet 8. mai 2016 Tror det er greit at bf ikke har barnet mer han virker uskikket. Tror du heller bør fokusere mer på positive voksen personer i barnets liv som besteforeldre, tanter og onkler. Det er dessverre ikke mulig å tvinge noen til å være en god far. Anonymous poster hash: c5aa3...a78
februarprins2013 Skrevet 8. mai 2016 #4 Skrevet 8. mai 2016 tror det er like greit at barnet holdes vekk, faren er ikke intressert og det kan gå utover barnet hvis man presser far til mer samvær, men for en idiot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå