Gå til innhold

Hadde du blitt smigret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig skrev en "gammel flamme" på Facebook. Spurte hvordan det går, om jeg var singel, at jeg var en "nydelig dame". For det er nettopp han blitt (singel altså)! 5 år siden vi hadde kontakt, hadde en flørt da :) Nå er jeg samboer på tredje året og sa selvsagt det. Håper egentlig ikke samboeren ser den samtalen selv om jeg ikke sa noe galt. Huff, hva tenker dere når mennesker dere ikke har hatt kontakt med på lenge plutselig skriver? Han er mulig bare ute etter et ligg :P

Anonymous poster hash: 5f095...87d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høyst sannsynlig er han ute etter et eller annet på spekteret mellom å si Hei, via puling til ekteskap og 8 barn. Jeg er tankeleser på sånt.

Anonymous poster hash: d7e30...5cd

Skrevet

Åh, jeg hadde blitt så smigret. Ville ha gått rundt og tenkt på det i flere uker sikkert bare fordi jeg ville blitt glad.

Du har jo ikke skrevet noe galt til han da, du har jo ditt på det "rene". Ville tatt det som et kompliment og kost meg med tanken på at jeg fremdeles er attraktiv (uansett om det er for et ligg eller ekteskap). 

Anonymous poster hash: 5d765...85b
Skrevet

Jeg hadde blitt smigret. Ta det som et kompliment, men ikke snakk mere med ham. Kos deg med at du er attraktiv uten å fokusere på ham. God vår og sommer!

Anonymous poster hash: ed348...19a

Skrevet

Jeg ville tatt det som et kompliment. Ville ikke gjort noe mer med det, men ville tatt det som en bekreftelse på at jeg er likandes ;)

Anonymous poster hash: cf524...677
Skrevet

Det er veldig vanlig tenke på fortiden når man blir singel. Jeg har selv hatt kontakt med flere exer etter at jeg ble skilt. Ingen av exene bør bli smigret selv om jeg sa hei. Jeg ville bare høre hvordan det gikk med dem. Da jeg var gift syntes jeg det var ugreit å pleie kontakt med xer, så da gjorde jeg det da jeg ble alene.

Jeg har også opplevd exer ta kontakt med meg når de ble single, det er fryktelig vanlig.

Anonymous poster hash: 4c70b...d08

Skrevet

Begynner han på S ? Bare lurte på om det er exen min😝

Anonymous poster hash: d62e7...937

Skrevet

Begynner han på S ? Bare lurte på om det er exen min😝

Anonymous poster hash: d62e7...937

Nei :)

Skrevet

Skaæ såklart ikke ha kontakt med han, ville aldri hatt samvittighet til sånt

Skrevet

Erfaringsmessig synes nysingle mannfolk (og gjerne de som er gift og lurer på om de fortsatt har sjans om de bryter) det er stress å starte helt på nytt og går gjennom hele rekka med aktuelle ekser og kvinnelige bekjentskaper før de ev. begir seg ut på byen og/eller nettdating. Fått noen kleine telefoner/meldinger oppigjennom, har sluttet å bli smigret (ikke at jeg ble det så veldig til å begynne med).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...