Gå til innhold

Noen som har vært i Mallorca cala d or?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trivdes du der?

Var det mye å finne på der med barn?

Fine strender?

Anonymous poster hash: 19858...280

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liten Drit strand😁

Anonymous poster hash: 8668f...0e5

Skrevet

Liten Drit strand😁

Anonymous poster hash: 8668f...0e5

Det er jo mange strender der. Nei, de er ikke så store, men jeg synes de er veldig fine.

Anonymous poster hash: d9c1c...e1c

Skrevet

Likte meg ikke så godt nei.  Også var det SINNSYKT dyrt?!! En is fra frysedisk kosta liksom 26kr(!) Mens lik is i norge koster 19kr liksom. (Skjekka)

Vi brukte utrolig mye mere penger enn hva vi hadde forspeilet oss da vi var der. Kommer aldri til å dra dit igjen. Ja, også var været dårlig. Regnet og var overskya minst tre av sju dager. 

Strendene er helt OK, men det er bittesmå fisker i vannet som biter! :P 

Anonymous poster hash: 3951a...9c0
Skrevet

Jeg har vært der flere ganger. Det er et "syden" sted, så det er greit å være forberedt på. Men sånne små lekeland osv. Restaurantene ligger i gågater i sentrum, det er barnevennlig og greit. Noen av de har ganske så bra mat, andre er mer typisk turist steder. 

I sentrum tror jeg det er 7-8 strender, jeg syns de er veldig fine. Noen er veldig små, andre litt større, men ikke sånn som Alcudia. Utenfor sentrum er det også flere strender, eller bukter ( Cala) hvor det er fint å bade, og lite folk. 

Jeg syns det er mye bedre der enn feks Alanya området (Platanias, Agia Marian osv), Alcudia, Gran Canaria osv. Men som sagt, likvel syden aktig, så det er ikke et sted å dra for å oppleve mye spennende

Anonymous poster hash: c4b71...a8a
Skrevet

Det er syden. Har innsett at slike feriesteder ikke er noe for meg. Restaurantene er Ok, ikke mer. Strendene er fine, men overfylt. Kun "jalla-butikker". Men er dere ute etter charter er det ett helt Ok sted, mye bedre enn Alcudia.

Anonymous poster hash: 22a8b...f5a

Skrevet

Takk for svar alle :)

Er ikke ute etter å se så mye spennende selv. Men vil bare at barna skal kose seg max :)

At det er mye å finne på til dem :)

Anonymous poster hash: 19858...280

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...